ماجراهای من و درسام جامع دوم دبستان خیلی سبز

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۹۵٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۲۳۶٬۰۰۰

قطع
نوع جلد

ماجراهای من و درسام جامع دوم دبستان خیلی سبز

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب ماجراهای من و درسام جامع دوم دبستان خیلی سبز

آموزش صحیح به کودکان یکی از دغدغه‌های والدین‌ها می‌باشد چرا که درک دنیای کودکان و قدم گذاشتن در آن باید با دقت و ظرافت و لطافت همراه شود. دنیای کودکان در ظاهر ساده ولی در باطن پیچیده‌ است و همین مسئله روی آموزش آن‌ها نیز تاثیرگذار است.

 مولفان و ناشرانی که این وظیفه را به عهده گرفته‌اند باید در انتخاب روش آموزش، رنگ‌آمیزی و صفحه‌آرایی، انتخاب فونت و لحن بیان و خلاصه هر مورد دیگری کمال توجه را داشته باشند تا نتیجه خوبی حاصل شود. انتشارات خیلی سبز در این راستا کتابی جامع و مناسب کودکان دوم دبستان منتشر کرده است که استاندارهای لازم را داراست و مناسب کودکان دلبند شماست. با ما همراه باشید تا ساختار این کتاب را بررسی کنیم.

معرفی ساختار کتاب ماجراهای من و درسام جامع دوم دبستان انتشارات خیلی سبز

کتاب ماجراهای من و درسام جامع دوم دبستان توسط مینا داودی ‌نژاد و پیام ابراهیم‌ نژاد تالیف و توسط انتشارات خیلی سبز منتشر شده است. این کتاب یک منبع خوب و مناسب برای دانش‌آموزان دوم دبستان است و شامل مباحث سه کتاب ریاضی، علوم و فارسی است. کتاب علوم شامل 14 درس، کتاب فارسی شامل 16 درس و کتاب ریاضی شامل 8 فصل است که هر کدام از این فصل‌ها شامل چند درس است. 

نگاهی به کتاب ماجراهای من و درسام جامع دوم دبستان خیلی سبز

نام کتاب

درس‌های کتاب

علوم 

درس اول علوم: زنگ علوم 

درس دوم علوم: هوای سالم و پاک، آب سالم

درس سوم علوم: زندگی ما و چرخش زمین (قسمت اول)

درس چهارم علوم: زندگی ما و چرخش زمین (قسمت دوم)

درس پنجم علوم: پیام رمز را پیدا کن (قسمت اول)

درس ششم علوم: پیام رمز را پیدا کن (قسمت دوم)

درس هفتم علوم : اگر تمام شود...

درس هشتم علوم: بسازیم و لذت ببریم! 

درس نهم علوم: سرگذشت دانه

درس دهم علوم : درون آشیانه‌ها

درس یازدهم علوم: من رشد می‌کنم

درس دوازدهم علوم: برای جشن محیا شویم

درس سیزدهم علوم: بعد از جشن

درس چهاردهم علوم: از گذشته تا آینده 

فارسی

درس اول فارسی: کتاب‌خانه‌ی کلاس ما

درس دوم فارسی: مسجد محله‌ی ما

درس سوم فارسی: خرس کوچولو

درس چهارم فارسی: مدرسه‌ی خرگوش‌ها

درس پنجم فارسی: چوپان درس‌کار

درس ششم فارسی: کوشا و نوشا

درس هفتم فارسی: دوستان ما

درس هشتم فارسی: از همه مهربان‌تر

درس نهم فارسی: زیارت

درس دهم فارسی: هنرمند

درس یازدهم فارسی: فردوسی

درس دوازدهم فارسی: ایران زیبا

درس سیزدهم فارسی: پرچم

درس چهاردهم فارسی: نوروز

درس پانزدهم فارسی: پرواز قطره

درس شانزدهم فارسی: مثل دانشمندان

ریاضی

فصل اول ریاضی: عدد و رقم

فصل دوم ریاضی: جمع  و تفریق اعداد (2) رقمی

فصل سوم ریاضی: اشکال هندسی

فصل چهارم ریاضی: عددهای سه رقمی

آزمون نوبت اول

فصل پنجم ریاضی: اندازه‌گیری

فصل ششم ریاضی: جمع و تفریق اعداد (3) رقمی

فصل هفتم ریاضی: کسر و احتمال

فصل هشتم ریاضی: آمار و نمودار

آزمون نوبت دوم 

پاسخ‌نامه‌ی تشریحی

این کتاب شامل درسنامه‌های کامل و پاسخ‌های تشریحی است. سوالات متنوع در این کتاب دانش‌آموزان را برای امتحان‌های پایان ترم آماده می‌کند. اگر به فهرست این کتاب نگاهی بیندازید متوجه 2 آزمون نوبت اول و دوم در آن نیز می‌شوید که برای آمادگی و تسلط بیشتر دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است. همانطور که گفته شد این کتاب جامع دروس دوم دبستان است و سه کتاب علوم ، فارسی و ریاضی را پوشش می‌دهد. در ادامه مطالب این سه کتاب را تا حدودی بررسی می‌کنیم.

 1- علوم 

کتاب علوم یکی از درس‌های شیرین و دوست داشتنی است که دانش‌آموزان را نسبت به محیط اطراف خود آگاه‌تر می‌کند و مباحث قابل درک برای دانش‌آموزان پایه دوم ابتدایی را به صورتی دلنشین بیان می‌کند. این کتاب شامل 14 درس است که در ابتدای هر درس درسنامه مفید و کاملی را شامل می‌شود.

ماجراهای من و درسام علوم

 بعد از اتمام درسنامه، تعدادی پرسش نیز مرتبط با مطالب درس مطرح شده است تا میزان یادگیری دانش‌آموزان را بسنجند. پاسخ تشریحی این پرسش‌ها نیز در انتهای کتاب آمده است تا دانش‌آموزان در صورتی که جواب را نمی‌دانند به آن مراجعه کنند و یا جواب‌های خود را چک کنند. 

در تصاویر زیر بخش‌هایی از درسنامه، پرسش‌ها و پاسخ‌نامه تشریحی کتاب علوم این کتاب را مشاهده می‌کنید:

 2- فارسی

کتاب فارسی برای اکثر دانش‌آموزان شیرین و دوست داشتنی است و جذابیت زیادی دارد. در پایه دوم دبستان کتاب فارسی شامل 16 درس است که در ابتدای هر درس درسنامه مفید و کاملی را شامل می‌شود.

بعد از اتمام درسنامه، تعدادی پرسش نیز مرتبط با مطالب درس مطرح شده است تا میزان یادگیری دانش‌آموزان را بسنجد. پاسخ تشریحی این پرسش‌ها نیز در انتهای کتاب آمده است تا دانش‌آموزان در صورتی که جواب را نمی‌دانند به آن مراجعه کنند و یا جواب‌های خود را چک کنند. 

در تصاویر زیر بخش‌هایی از درسنامه، پرسش‌ها و پاسخ‌نامه تشریحی کتاب فارسی را مشاهده می‌کنید:

3-ریاضی

سومین و آخرین کتابی که در پایه دوم دبستان آموزش داده می‌شود ریاضی است. این درس در مقایسه با دو مورد دیگر نیاز به تمرین بیشتری دارد. کتاب ریاضی شامل 8 فصل است که هر فصل، خود چند درس را شامل می‌شود. در این قسمت از کتاب نیز مانند دو بخش قبلی ابتدا درسنامه هر درس بیان شده و سپس پرسش‌های مربوط به همان قسمت مطرح شده است. پاسخ تشریحی پرسش‌های هر درس نیز در انتهای کتاب آمده است. تصاویر زیر ابتدا درسنامه، سپس پرسش‌ها و در نهایت پاسخ تشریحی را نشان می‌دهد.

 

ویژگی‌های ظاهری کتاب ماجراهای من و درسام جامع دوم ابتدایی خیلی سبز

کتاب ماجراهای من و درسام جامع دوم دبستان خیلی سبز به لحاظ ظاهری برای کودکان بسیار مناسب است و طرح روی آن بسیار زیبا و جذاب است. در صفحه آرایی و فونت نوشته‌ها به روحیه شاد و سرزنده کودکان نیز توجه کرده است. رنگ‌هایی که برای صفحه آرایی استفاده شده و هم چنین طرح‌هایی که برای سوالات و تمرین‌ها انتخاب شده بسیار زیبا و دوست داشتنی است و کودکان را سرگرم می‌کند تا روند آموزش و انجام تمرین‌ها برای کودکان خوشایند و جذاب باشد. جنس کاغذ استفاده شده برای کتاب بسیار مرغوب و با کیفیت است. لحن کتاب نیز صمیمی و دوستانه است. 

نحوه خرید کتاب ماجراهای من و درسام جامع دوم دبستان خیلی سبز

برای خرید کتاب ماجراهای من و درسام جامع دوم دبستان خیلی سبز می‌توانید به وبسایت تلکتاب مراجعه کنید و به صورت آنلاین کتاب را سفارش دهید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

قیمت کتاب ماجراهای من و درسام جامع دوم انتشارات خیلی سبز

دانش‌آموزان دوم دبستان می‌توانند کتاب ماجراهای من و درسام جامع دوم دبستان خیلی سبز را با 17 درصد تخفیف از وبسایت تلکتاب خریداری کنند. وبسایت تلکتاب برای اکثر کتاب‌های کمک آموزشی تخفیف‌های مناسبی را در نظر گرفته است تا همه دانش‌آموزان بتوانند کتاب‌های مورد نیاز خود را تهیه کنند. 

جمع‌بندی

آموزش صحیح و اصولی از همان سال‌های ابتدایی تحصیل این امکان را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند تا با تقویت پایه درسی خود از تحصیل خود لذت ببرند و در آینده بتوانند گام‌های محکمی برای آینده خود بردارند. کتاب ماجراهای من و درسام جامع دوم دبستان خیلی سبز یکی از منابع خوب و مناسب برای دانش‌آموزان دوم دبستان است و تمام دروس پایه دوم دبستان را در یک جلد در اختیار فرزندتان قرار می‌دهد تا در طول تحصیل بدون دغدغه روند آموزشی خود را تکمیل کنند. 

 

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML