مبانی نظری تئاتر عروسکی کارنامه کتاب

میانگین: 5 (2 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۶۷٬۵۰۰

مبانی نظری تئاتر عروسکی کارنامه کتاب

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب مبانی نظری تئاتر عروسکی کارنامه کتاب با تخفیف ویژه 

ماهیت درونی تئاتر عروسکی ورای چیزی است که ظاهرش می‌‌نماید؛ این رشته از شاخه‌های تئاتر است اما همه‌ی دیگر شاخه‌های تئاتر را در خود دارد: نمایش‌نامه‌نویسی، کارگردانی و طراحی صحنه‌ی تئاتر عروسکی. آمیختگی تئاتر عروسکی با هنرهای تجسمی و رسانه‌های نو نیز سبب گسترده‌تر شدن افق‌های نظری و عملی این رشته شده است؛ تئاتر عروسکی، همان‌طور که ریشه‌ای کهن دارد، به جهان رباتیک آینده متصل خواهد شد. «مبانی نظری تئاتر عروسکی» راهنمایی برای فراگیری اصول و مبانی تئاتر عروسکی به منظور شکل‌گیری نگرشی چندوجهی و همچنین تکیه‌گاهی برای رویکردهای پژوهشی و اجرایی است.

مبانی نظری تئاتر عروسکی راهنمایی برای فراگیری اصول و مبانی تئاتر عروسکی به منظور شکل‌گیری نگرشی چندوجهی و همچنین تکیه‌گاهی برای رویکردهای پژوهشی و اجرایی است.

ماهیت درونی تئاتر عروسکی ورای چیزی است که ظاهرش می‌‌نماید؛ این رشته از شاخه‌های تئاتر است اما همه‌ی دیگر شاخه‌های تئاتر را در خود دارد: نمایش‌نامه‌نویسی، کارگردانی و طراحی صحنه‌ی تئاتر عروسکی. آمیختگی تئاتر عروسکی با هنرهای تجسمی و رسانه‌های نو نیز سبب گسترده‌تر شدن افق‌های نظری و عملی این رشته شده است؛ تئاتر عروسکی، همان‌طور که ریشه‌ای کهن دارد، به جهان رباتیک آینده متصل خواهد شد.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML