متریک های بازاریابی نویسنده پل فاریس، نیل بندل، فیلیپ فیفر، دیوید ریبستین مترجم سینا قربانلو

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۴۷۰٬۰۰۰

متریک های بازاریابی نویسنده پل فاریس، نیل بندل، فیلیپ فیفر، دیوید ریبستین مترجم سینا قربانلو

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب متریک های بازاریابی نویسنده پل فاریس، نیل بندل، فیلیپ فیفر، دیوید ریبستین مترجم سینا قربانلو نشر مبلغان

درباره کتاب:

این کتابِ برگزیده و برندۀ بزرگ‌ترین جوایز به شما نشان می‌دهد که چگونه از متریک‌های درست برای سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مرتبط با بازاریابی استفاده کنید، پاسخ‌های دقیق برای پرسش‌هایتان بیابید، و از آن‌ها برای بهبود نظام یافتۀ بازده سرمایه‌گذاری بهره بگیرید.

در کتاب « متریک های بازاریابی »، فنون کاملاً روزآمد و عملی برای اندازه‌گیری هر چیزی، از ارزش ویژۀ برند تا رسانه‌های اجتماعی، و از سهم بازار تا درگیر شدن در فضای وب را خواهید یافت. برای هر متریکی، مؤلفان تلاش کرده‌اند مزیت‌ها و محدودیت‌ها و راه‌های جایگزین را بیان کنند، و در فهمیدنِ معنای واقعی اعداد و ارقام به شما یاری رسانند.

با خواندن مطالب این کتاب خواهید آموخت که چگونه داشبوردهای بازاریابی را تفسیر کنید و بر پایۀ این تفسیر، چگونه فرصت‌های نوظهور و ریسک‌ها را شناسایی کنید و از فنون قدرتمند و جدید مدل‌سازی برای بهینه‌سازی همۀ تصمیم‌هایتان بهره بگیرید. این کتاب، بینش‌های جدید و عمیقی در زمینۀ اثربخشی فعالیت‌های بازاریابی به مدیران و برنامه‌ریزان در حوزه‌های مختلف می‌دهد. این کتاب و کتاب درسهایی از برترین کتابهای بازاریابی از موفق ترین کتابها در حوزه بازاریابی هستند.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML