مجموعه سوالات چهارگزینه ای شبکه و نرم افزار رایانه ای چهارخونه

میانگین: 4.9 (7 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۸۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۳۰۴٬۰۰۰

مجموعه سوالات چهارگزینه ای شبکه و نرم افزار رایانه ای چهارخونه

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب مجموعه سوالات چهارگزینه ای شبکه و نرم افزار رایانه ای چهارخونه نویسنده مظاهر مقصودلو و روزبه یگانه

مجموعه سوالات چهارگزینه ای شبکه و نرم افزار رایانه شامل سؤالات چهار گزینه ای از دروس تخصصی پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم می باشد که این مجموعه شامل قابلیت های مهم زیر می باشد:

1) مطالب و سوالات چهارگزینه ای این مجموعه، قابل استفاده برای دانش آموزان فنی حرفه ای و کاردانش در پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم می باشد.

2) سوالات چهارگزینه ای این مجموعه، به صورت میکروطبقه بندی شده می باشد که دانش آموزان می توانند مطالب درسی هر بخش را بر اساس این سوالات بیاموزند.

3) این مجموعه دارای پاسخ تشریحی می باشد که دانش آموز می تواند از طریق آن به یادگیری مطالب درسی بپردازد.

4) این مجموعه بر اساس آخرین ویرایش مطالب درسی مصوب طراحی شده است.

5) با توجه به یکپارچه بودن دروس تخصصی در این مجموعه در قالب یک کتاب، دانش آموزان را از تهیه چندین کتاب تخصصی، بی نیاز می سازد.

 در صورت تمایل به خرید آنلاین مجموعه سوالات چهارگزینه ای شبکه و نرم افزار رایانه ، ابتدا محصولات(کتاب) خود را انتخاب کرده سپس  آن ها را به سبد خرید اضافه نمایید. پس از پرداخت انلاین سفارشات ظرف یک  روز کاری ارسال می‌گردند. از آنجا كه سفارشات دقيقا طبق درخواست كاربران ارسال می گردد، خواهشمند است در زمان انتخاب كتاب (ها) دقت لازم را مبذول فرماييد. در صورت وجود هر گونه نقص در سفارش تحويل شده، مراتب را در اولين فرصت با فروشگاه تلکتاب در ميان گذاشته و پس از هماهنگی نسبت به مرجوع نمودن آن اقدام نماييد. (سفارش مرجوع شده نبايد به هيچ عنوان مخدوش شده باشد). وجه واريزی قيمت كتاب و هزينه حمل و ارسال را در بر می‌گيرد.

 

 

                  

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML