مختصر آیین دادرسی مدنی نویسنده محمد مهدی توکلی

میانگین: 3.6 (5 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۵۵۰٬۰۰۰
- 10%
‎تومان۴۹۵٬۰۰۰

مختصر آیین دادرسی مدنی نویسنده محمد مهدی توکلی

کتاب مختصر آیین دادرسی مدنی نویسنده محمد مهدی توکلی انتشارات مکتوب آخر

بی اغراق می توان آیین دادرسی مدنی را یکی از مشکل ترین دروس در رشته حقوق در مقطع کارشناسی دانست . مطالعه قوانین شکلی و پیچیده آیین دادرسی ،بی شک سخت تر از قوانین ماهوی چون قانون مدنی است که در زندگی خود با بسیاری از قواعد آن ارتباط مستمر و گاه روزانه داریم.در کتاب حاضر تلاش شده با استفاده از بیانی شیوا و به صورت جامع و کامل و در قالب دسته بندی های منطقی و قابل فهم خواننده را درجهت تسلط بیشتر و فهم بهتر یاری نمود.

از جمله ویژگی های این کتاب:

  • - آوردن قانون خاص های مرتبط با مواد قانون آیین دادرسی مدنی تا خواننده بداند که در هر بحث کدام قسمت قانون آیین دادرسی مدنی با قوانین مرتبط مطالعه شود؛
  • - مطالب کتاب طبق نظم مواد قانونی و به ترتیب مواد آورده شده نه برمبنای سرفصل دروس دانشگاهی که در جهت سهولت مطالعه بسیار مفید می باشد؛
  • - نوع نگارش کتاب با توجه به اهداف نویسنده آموزش قوانین کنونی ایین دادرسی مدنی بوده و از توضیحات حاشیه ای و موارد غیر ضرور پرهیز شده است؛
  • - تدوین کتاب در چهار بخش و به صورت منسجم و با شیوه ای کاملا نو تا یادگیری مطالب را در کوتاه ترین زمان ممکن میسر گردد.
  • کتاب مختصر آیین دادرسی مدنی دکتر توکلی، در چهار بخش تدوین شده که در سه بخش اول، به ترتیب، مباحث دروس سه‌گانه آیین دادرسی مدنی مقطع کارشناسی رشته حقوق مطالعه شده و بخش چهارم به مطالعه ادله اثبات دعوی اختصاص یافته است.
  • هدف از نگارش این کتاب، که حاصل برگزاری ده‌ها دوره آموزشی آیین دادرسی مدنی و صدها ساعت مطالعه و بررسی منابع و رویه‌های قضایی است، آموزش مقررات کنونی آیین دادرسی مدنی به دانشجویان و کمک به بازآموزی فارغ‌التحصیلان و داوطلبان آزمون‌های حقوقی و شاغلان مشاغل حقوقی بوده است. برمبنای همین هدف، برخلاف دیگر از کتب آیین دادرسی مدنی، از توضیحات حاشیه ای پرهیز شده است. در این اثر سعی شده جامعیت و اختصار در کنار هم بنشینند.
  • در کتاب مختصر آیین دادرسی مدنی دکتر توکلی، مطالب آیین دادرسی مدنی به صورت جامع و کامل و البته تلخیص شده و مدون و منظم می باشد. در کتاب مختصر آیین دادرسی مدنی دکتر توکلی کوشیده است تا جامعیت مباحث در کنار اختصار بنشیند و مطالب به نحوی تبویت و ساماندهی شده است که نظم منطقی مباحث حفظ شود.
  • این کتاب برای آموزش آیین دادرسی مدنی به دانشجویان علی الخصوص داوطلبان شرکت در آزمون های تخصصی حقوقی مانند آزمون های وکالت و کارشناسی ارشد؛ همچنین تدریس در دوره های بازآموزی حقوقی وکلا و دیگر شاغلین مشاغل حقوقی، توصیه می شود.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML