مدیریت درآمد اصول و شیوه های عمل نویسنده کالیان تی. تالوری، گرت جی. وان رایزن مترجم یدالله سیفی

میانگین: 5 (2 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۳۲٬۰۰۰

مدیریت درآمد اصول و شیوه های عمل نویسنده کالیان تی. تالوری، گرت جی. وان رایزن مترجم یدالله سیفی

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب مدیریت درآمد اصول و شیوه های عمل نویسنده کالیان تی. تالوری، گرت جی. وان رایزن مترجم یدالله سیفی نشر مبلغان

درباره کتاب:

مدیریت درآمد سابقه ای حدود چهل سال دارد و از آغاز پیدایش همواره در کانون توجه محققان بوده است و هر روز به کاربردهای آن در بنگاه های مختلف اقتصادی افزوده می شود. هدف این علم، بیشینه کردن سود حاصل از فروش ظرفیت محدودی از یک محصول فناپذیر یا فاسد شدنی، در طی افق زمانی مشخص، به مشتری مناسب با قیمت بهینه است. کالای فناپذیر، نوعی از کالا و خدمات است که ارزش آن وابسته به زمان است و اگر تا موعد خاصی به فروش نرسد ارزش آن از بین می رود و دیگر قابلیت فروش ندارد و درآمد بالقوۀ حاصل از فروش آن از دست می رود.
طی سال های اخیر، اصول و شیوه های مدیریت درآمد در زمینه های متنوعی از جمله خطوط هوایی، صنعت جهانگردی، صنایع تولید انرژی، مؤسسات کرایۀ خودرو، خطوط راه آهن مسافری، تبلیغات در رسانه ها، ارائه دهندگان خدمات اینترنتی، فروشگاه های زنجیره ای، برنامه ریزی تولید و تخصیص ظرفیت در صنعت، خطوط کشتیرانی و شرکت های مسافربری، هتل داری و پذیرش و اقامت مسافر، کاربردهای فراوانی داشته است.
کالیان تی. تالوری، استاد «تحقیق در عملیات» از دانشگاه امپریال کالج لندن و گرت جی. وان رایزن، استاد «تحقیق در عملیات» از دانشگاه کلمبیا، که هر دو فارغ التحصیل دکتری تحقیق در عملیات از دانشگاه ام. آی. تی. هستند، این کتاب را منتشر کرده اند و اینک در جایگاه معتبرترین مرجع علمی مدیریت درآمد در سراسر دنیا مورد استفاده دانشجویان و پژوهشگران است.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML