مشاوره با کودکان مینو پرنیانی رشد

میانگین: 5 (2 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۱۶۰٬۰۰۰

مشاوره با کودکان مینو پرنیانی رشد

کتاب مشاوره با کودکان مینو پرنیانی رشد

  • كتاب راهنماي عملي مشاوره با كودكان در زمينه برقرار ساختن ارتباط با آن‌ها در هنگام مشاوره، راهكارهاي مفيدي ارايه مي‌كند. اين كتاب در مقايسه با ساير كتاب‌هاي مشابه از ويژگي‌هايي برخوردار است كه از جمله مي‌توان اشاره كرد: مهارت‌هاي مشاوره‌اي خاص مرتبط با كودكان را. همراه با مثال‌هايي دقيق، آموزش مي‌دهد. حاوي راهنمايي‌هاي مفصل در زمينه چگونگي انتخاب و به كارگيري انواع ابزار، فعاليت، و بازي به هنگام مشاوره با كودكان است. در بردارنده منتخبي از تمرينات مداد و كاغذي است. كه به هنگام مشاوره با كودكان در حيطه‌هاي خاصي چون عزت نفس و رفتارهاي حفاظتي به كار مي‌آيند.

  • از فرآيند تغيير دروني كودك در ضمن درمان، الگويي جديد ارايه مي‌دهد. در اين كتاب كه از پشتوانه علمي خوبي برخوردار است، تمامي نظريات مشاوره مرتبط با كودكان به اجمال مرور شده است. متن كتاب روان، و به دور از اصطلاحات فني است.

  • كتاب در اصل براي دانشجويان و متخصصان دست‌اندركار يا علاقه‌مند به امر مشاوره با كودكان دستخوش اختلالات هيجاني تاليف شده است. اما در عين حال براي دانشجويان و متخصصان مشاوره، مددكاران، روانشناسان، كاردرمانگران، متخصصان بهداشت‌رواني، روانپزشكي، پرستاري و تعليم و تربيت نيز منبعي مفيد است. نويسندگان كتاب، كاترين و ديويد گلدارد هر دو متخصص رواندرمانگري كودك هستند و در استراليا به فعاليت مشاوره و روان‌درماني با كودكان و خانواده‌ها اشتغال دارند.


     

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML