معجزات قرن حاضر نویسنده لوئیز ال هی ترجمه فاطمه باغستانی

No votes yet

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۳۹٬۹۰۰

معجزات قرن حاضر نویسنده لوئیز ال هی ترجمه فاطمه باغستانی

خرید کتاب معجزات قرن حاضر نویسنده لوئیز ال هی ترجمه فاطمه باغستانی انتشارات نسل نواندیش

وقتی به جای مصرف دارو برای پوشاندن دردها، به بدن خود گوش دهیم، به‌خوبی روش شفابخشی بیماری خود را تشخیص خواهیم داد. وقتی مسئولیت افکارمان را بپذیریم، کنترل سلامتی خود را باز می‌ستانیم.

امیدواریم که این کتاب بتواند به شما خواننده‌ی گرانقدر، آرامش، انگیزه و شکیبایی لازم را بدهد تا به این شناخت دست یابید که حتی یک فرد به‌تنهایی می‌تواند بستری را برای التیام بخشیدن به تمامی دنیا فراهم کند. مایه‌ی مباهات و افتخار است که من نیز بتوانم همین نقش را برای همنوعان خود ایفا کنم. البته خود شما نیز می‌توانید این کار را برای دیگران انجام دهید. با خواندن این کتاب متوجه می‌شوید که موضوعات عمومی فراوانی در این کتاب پوشش داده شده‌اند؛ موضوعاتی نظیر سلامتی، کار و عشق. بسیاری از داستان‌ها مضمونی مشابه دارند. اما با توجه به نوع موضوع دسته‌بندی شده‌اند. من هر فصل را با یک بند مختصر آغاز کرده‌ام. در پایان هر فصل نیز تجربیاتی را با شما در میان می‌گذارم که بر سرعت شفابخشی شما می‌افزاید (توصیه‌ی من این است که هنگام خواندن این کتاب، قلم و کاغذ به‌همراه داشته باشید.) درضمن به عبارات تاکیدی مثبتی نیز اشاره کرده‌ام که می‌توانند تغییراتی شگفت‌آور در طرز تفکر و هوشیاری شما ایجاد کنند. با خواندن هر یک از داستان‌ها و انجام این تمرینات، زندگی شما به مرور دگرگون خواهد شد.

همان‌طور که خواندن این کتاب را که حاصل تلاش اشخاص مختلف از اقصی‌نقاط جهان است، ادامه می‌دهید، به این نکته بیندیشید که تفکرات، کلام و اعمال و حتی نیات شما می‌توانند روی دیگران تأثیراتی مثبت و خوشایند بگذارند؛ چراکه زندگی در این زمین خاکی بر این سبک و سیاق استوار است. به یاد داشته باشیم که شمعی روشن در تاریکی می‌تواند شمعی دیگر را روشن کند و باز شمعی دیگر و شمعی دیگر تا روشنایی فراگیر شود.

به تازگی شنیده‌ام که کتاب‌های من حدود 50 میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است. با خود تجسم کردم که من 50 میلیون شمع روشن کرده‌ام تا روشنی‌بخش زندگی 50 میلیون انسان باشم. به‌راستی که هر یک از شمع‌های ما تا چه حد قدرتمند هستند.

من و تو دست در دست هم می‌توانیم دنیایی را نورانی کنیم.


 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML