موج آزمون شیمی دوازدهم نشر الگو

میانگین: 5 (4 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۴۱۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۳۲۸٬۰۰۰

قطع
نوع جلد

معرفی کتاب موج آزمون شیمی دوازدهم الگو

کتاب موج آزمون شیمی دوازدهم نشر الگو نوشته اساتید با تجربه‌ای همچون مسعود جعفری و امیرحسین معروفی است که برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم ریاضی و تجربی منتشر شده است. این کتاب با ارزش برای آماده کردن دانش‌آموزان برای کنکور سراسری تالیف شده و منبع مناسبی برای سنجیدن توانایی‌ها دواطلبان کنکور می‌باشد. 

ساختار کتاب به این صورت است که مولفان کتاب را در 9 فصل طبقه‌بندی کرده‌اند. برخی از این فصل‌ها آزمون‌های مبحثی را شامل می‌شوند و برخی آزمون‌های جامع در نهایت نیز با آزمون‌های ترکیبی و آزمون‌های جامع کنکور به پایان می‌رسد.

در ابتدای هر فصل 60 عبارت درست و نادرست آورده شده تا دانش‌آموزان به این روش نکات اصلی درس را دوره کنند و سپس آزمون‌های مبحثی همان فصل شروع می‌شود. بعد از تمام شدن آزمون‌ها، پاسخ عبارت‌های درست و نادرست قرار گرفته و سپس پاسخ تشریحی آزمون‌ها آورده شده است.

 اگر پاسخ‌های تشریحی را به دقت مطالعه کنید خواهید دید که در هر جایی که لازم بوده بخش‌هایی با عنوان کلاس‌ ‌نکته در نظر گرفته شده تا نکات لازم مرور شود. علاوه بر آزمون‌های مبحثی، آزمون‌های جامع نیز در این کتاب لحاظ شده تا تسلط دانش‌آموزان به مباحث فصل‌ها بیشتر شود. 

این کتاب منبع غنی و مفیدی برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم ریاضی و تجربی است تا در کنار کتاب درسی خود با مطالعه دقیق این کتاب به مباحث تسلط پیدا کنند و بار علمی خود را در درس شیرین و دوست داشتنی شیمی بالا ببرند. مسلما هر چه مطالعه شما عزیزان دقیق و عمیق باشد به همان اندازه موفقیت خود را در آزمون‌های پیش رو تضمین می‌کنید.در شکل زیر سرفصل های کتاب را مشاهده میکنید:

 

نگاه کلی به تعداد تست‌ها و سرفصل‌های کتاب موج آزمون شیمی دوازدهم نشر الگو

شماره فصل

عنوان فصل

تعداد آزمون

تعداد تست

 

1

مولکول‌ها در خدمت تندرستی

7

140

 

2

آسایش و رفاه در سایه شیمی 

5

100

 

3

جامع فصل‌های اول و دوم شیمی دوازدهم

5

100

 

4

شیمی، جلوه‌ای از هنر، زیبایی و ماندگاری

5

100

 

5

شیمی، راهی به سوی آینده روشن‌تر

6

120

 

6

جامع فصل‌های سوم و چهارم شیمی دوازدهم

5

100

 

7

جامع شیمی دوازدهم

5

100

 

8

آزمون‌های ترکیبی

5

100

 

9

آزمون‌های جامع کنکور

7

245

 

مجموع تست ها و آزمون‌ها 

50  

1105

 

درسنامه کتاب موج آزمون شیمی دوازدهم نشر الگو

این کتاب در نگاه اول و بخصوص در فهرست خود هیچ نشانی از درسنامه ندارد ولی اگر کتاب را با دقت مطالعه کنید خواهید دید که درسنامه کتاب در قالب کلاس‌ نکته در قسمت پاسخ‌های تشریحی کنجانده شده است. 

نمونه ای از این کلاس‌های نکته را در تصویر زیر می بینیم: 

درس موج آزمون شیمی 

در هر فصل بین 15 الی 20 کلاس نکته  در نظر گرفته شده تا جاهایی که نیاز به توضیحات بیشتری احساس می‌شود بیان شود.

البته این درسنامه نیز بیشتر مناسب دانش‌آموزان قوی است که مطالب درسی را خوب یادگرفته‌اند و با منابع دیگری مشکلات آموزشی خود را حل کرده‌اند و نیازی به کتاب آموزش محور ندارند. لذا با مطالعه این بخش‌ها مطالب درسی خود را مرور کرده و سریع رد می‌شوند.

 ولی اگر هنوز در مطالب درسی خود دچار مشکل هستید و نیاز به کتاب‌های آموزشی دارید که درسنامه مفصلی داشته باشند نباید روی درسنامه این کتاب حساب باز کنید. بهتر است ابتدا مطالب درسی را با کمک سایر منابع آموزشی موجود فرابگیرید و به عنوان منبع دوم به این کتاب مراجعه کنید. 

بررسی تست‌های کتاب موج آزمون شیمی دوازدهم الگو

در کتاب حاضر بیش‌ترین سهم را تست‌ها دارند که در غالب آزمون‌ها آورده شده‌اند. البته قبل از آزمون‌ها در هر فصل 60 عبارت درست یا نادرست نیز برای مرور نکات اصلی آورده شده است. بعد از اتمام عبارات درست و نادرست آزمون‌ها شروع می‌شوند. 

به تصویر زیر توجه کنید. همانطور که می‌بینید در هر آزمون مشخص شده است که این آزمون کتاب صفحات از کتاب درسی را پوشش می‌دهد و برای آن زمان پیشنهاد شده است که بهتر است حتما به هنگام انجام آزمون در نظر گرفته شود چرا که بعد از یادگیری مطالب مدیریت زمان بیشترین اهمیت را در کنکور دارد. 

درباره خود آزمون و شماره صفحات پاسخ تشریحی نیز توضیح کوتاهی آورده شده است که از جمله نکات مثبت برای این کتاب است. 

آزمون شیمی 12 الگو 

در کتاب موج آرمون شیمی دوازدهم بعد از آزمون‌های ‌دو فصل 1 و 2، فصل سوم به آزمون جامع این دو فصل اختصاص داده شده که شامل 5 آزمون جامع است. سپس بعد از فصل 3 و 4 نیز در فصلی مجزا 5 آزمون جامع نیز از دو فصل 3 و 4 آورده شده است. 

بعد از آزمون‌های جامع گفته شده 5 آزمون نیز از کل مباحث شیمی دوازدهم آورده شده است. بعد از این آزمون‌ها نیز 5 آزمون ترکیبی و 7 آزمون جامع کنکور قرار گرفته است. تمامی آزمون‌ها به جز آزمون‌های جامع 20 سوال تستی دارند و آزمون‌های جامع 35 سوال تستی دارند.

 در مجموع می‌توان گفت این کتاب شامل 50 آزمون و 1105 تست است که سطوح مختلفی از انواع تست را در خود دارد. 

این تعداد زیاد از تست‌ها سبب شده تمامی تیپ‌های سوالات در آن مطرح شود و سوالات ایده‌دار و جدید نیز که ذهن شما را به چالش می‌کشد نیز در آن وجود دارد. 

هر چند سوالات تالیفی هستند ولی مشابه کنکور هستند و شما را با سوالات کنکور آشنا می‌کنند. مطمئن باشید اگر این کتاب را به خوبی مطالعه کنید و به انواع سوالات مطرح شده در آن تسلط پیدا کنید می‌توانید با اطمینان خاطر در آزمون کنکور حاضر شوید. 

 

چرا کتاب موج آزمون شیمی دوازدهم نشر الگو و چرا تهیه این کتاب از وب سایت تلکتاب؟!

Audio file
 

 

ویژگی‌های ظاهری کتاب موج آزمون شیمی دوازدهم انتشارات الگو

کتاب موج آزمون شیمی دوازدهم وزنی نزدیک به 1098گرم یعنی 1کیلو و 98 گرم دارد و تعداد صفحات آن 500 صفحه است. جنس کاغذ آن سفید و مرغوب است و طرح روس جلد آن زیبا و مرتبط به درس شیمی است و دو تن از دانشمندان بزرگ را به تصویر کشیده است. 

سایز نوشته‌ها کمی ریز است و بهتر بود کمی درشت تر می‌بود ولی فونت نوشته‌ها مناسب است. در خصوص صفحه‌آرایی و رنگ‌های استفاده شده در صفحات نیز باید گفت که خوب کار شده و جای تقدیر دارد. 

خرید کتاب موج آزمون شیمی دوازدهم الگو 

شما می‌توانید کتاب موج آزمون شیمی دوازدهم نشر الگو را به صورت آنلاین از وبسایت تلکتاب خریداری کنید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید‌. برای موفقیت در کنکور سراسری فقط یک گام فاصله دارید. کافی است هر چه سریعتر کتاب مورد نظرتان را در فروشگاه اینترنتی تلکتاب سفارش دهید و زمان را از دست ندهید. 

قیمت کتاب موج آزمون شیمی 12 الگو 

داوطلبان کنکور رشته تجربی و ریاضی می‌توانند کتاب موج آزمون شیمی دوازدهم نشر الگو را از وبسایت تلکتاب با 20 درصد تخفیف خریداری کنند. شما عزیزان می‌توانید اکثر کتاب‌های کمک درسی خود را با تخفیف خوبی از وبسایت تلکتاب تهیه کنید. 

جمع‌بندی 

کتاب موج آزمون شیمی دوازدهم یک منبع مناسب برای جمع‌بندی مطالب درسی داوطلبان کنکور ریاضی و تجربی است. اگر این کتاب در طول دوره تحصیلی در کنار کتاب درسی مطالعه شود موثرتر خواهد بود و با توجه به حجم زیاد مطالب، دانش‌آموزان می‌توانند زمان بیش‌تری برای یادگیری مطالب آن داشته باشند و تسلط خوبی بر آن پیدا کنند. 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML