موج آزمون شیمی پایه کنکور الگو

میانگین: 5 (2 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۴۱۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۳۲۸٬۰۰۰

موج آزمون شیمی پایه کنکور الگو

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب موج آزمون شیمی پایه کنکور الگو نظام جدید از بانک کتاب تلکتاب | ارسال رایگان کتاب به سراسر کشور | مشاهده PDF نمونه کتاب در ادامه مطلب 

معرفی کتاب موج آزمون شیمی پایه کنکور نشر الگو

 کتاب شیمی یکی از دروس شیرین و محبوب بین دروس اختصاصی دانش‌آموزان رشته ریاضی و تجربی است. این درس نسبت به درس‌های ریاضی و فیزیک سختی کمتری دارد و درک مسائل و مفاهیم آن تا حدودی آسان‌تر است.

 البته همانطور که در مقدمه کتاب موج آزمون شیمی پایه کنکور نشر الگو اشاره شده است در سال‌های اخیر سوالات کنکور در درس شیمی دانش‌آموزان را دچار چالش‌های زیادی کرده و دیگر به این راحتی‌ها نمی‌توان درصد‌های بالای 50 را در آن کسب کرد مگر اینکه مباحث شیمی را به طور عمقی فراگرفته باشید و از کتاب‌های آموزشی که تسلط شما را در این درس افزایش می‌دهند استفاده کنید. 

یکی از کتاب‌های که برای جمع‌بندی و مرور مطالب می‌توانید روی آن حساب کنید کتاب موج آزمون شیمی پایه کنکور نشر الگو است که توسط مسعود جعفری تالیف و منتشر است که شیمی پایه دهم و یازدهم رشته ریاضی و تجربی را پوشش می‌دهد.

 شیمی دهم شامل سه فصل زیر است:

  1.     کیهان زادگاه الفبای هستی

  2.     ردپای گازها در زندگی 

  3.     آب، آهنگ زندگی 

 

شیمی پایه یازدهم نیز شامل سه فصل است که در ادامه به صورت تیتروار به آن اشاره می‌کنیم:

 

  1.     قدر هدایای زمینی را بدانیم

  2.     در پی غذای سالم

  3.     پوشاک نیازی پایان ناپذیر

 

کتاب موج آزمون شیمی پایه کنکور نشر الگو در ابتدا با شیمی دهم شروع می‌شود و در ابتدای هر فصل خلاصه نکات از مطالب آن فصل ارائه شده است تا دانش‌آموزان بتوانند در زمان کوتاه تمام مطالب مهم فصل را مرور کنند و به سراغ آزمون‌های فصل بروند. 

در لابه‌لای این نکات چند تست گنجانده شده است که بعد از اتمام خلاصه نکات هر فصل پاسخ تشریحی این تست‌ها قرار گرفته است. بعد از پاسخ‌های تشریحی تست‌های خلاصه نکات، 60 عبارت درست و نادرست قرار داده شده است که دارای سطح ساده یا متوسط هستند که برای دوره مباحث اصلی فصل است.

 بعد از 60 عبارت درست و نادرست آزمون‌ها شروع می‌شود. هر فصل تعدادی آزمون دارد که در جدولی که خدمتتان ارائه شده تعداد آزمون‌ها و تعداد تست‌ها برای هر فصل مشخص است. بعد از اتمام آزمون‌ها ابتدا پاسخ عبارت‌های درست و نادرست آورده شده و به دنبال آن پاسخ تشریحی آزمون‌ها آورده شده است. 

بعد از اتمام 3 فصل شیمی پایه دهم، 5 آزمون جامع از شیمی پایه دهم آورده شده است تا تسلط دانش‌آموزان بر مطالب زیاد شود. و سپس پاسخ تشریحی آزمون‌های جامع نیز آورده شده است.

 بعد از شیمی دهم، شیمی یازدهم نیز به همین منوال شروع می‌شود و بعد از اتمام آزمون‌های مرتبط هر فصل، 5 آزمون جامع شیمی یازدهم نیز آورده شده است . در پایان نیز 5 آزمون از شیمی دهم و یازدهم به صورت ترکیبی گنجانده شده تا تسلط دانش‌آموزان به میزان زیادی افزایش یابد و اعتماد بنفس بالایی را با حل این آزمون‌ها کسب کنند. 

درسنامه کتاب موج آزمون شیمی پایه کنکور نشر الگو

اگر به دنبال کتابی هستید که درسنامه مفصلی داشته باشد و بتوانید به مطالب کتاب درسی تسلط پیدا کنید این کتاب مناسب شما نیست. کتاب موج آزمون شیمی پایه کنکور بیش‌تر رویکرد تستی و آزمونی دارد و مناسب افرادی است که تسلط خوبی بر مطالب کتاب درسی خود پیدا کرده‌اند و به دنبال تسلط بر سوالات تستی هستند.

 البته این کتاب بدون درسنامه هم نیست، در ابتدای هر فصل بخشی با عنوان خلاصه نکات آورده شده است که تمام مفاهیم و حتی حفظیات را به صورت جمع‌بندی  و در قالب نمودارهای درختی جهت یادآوری بیان کرده است. این درسنامه کوتاه و مختصر بسیار مفید است و دانش‌آموزان می‌توانند با مرور سریع آن در مدت زمان کوتاهی مطالب درسی را برای خود یادآوری کنند.

بررسی تست‌های کتاب موج آزمون شیمی پایه کنکور نشر الگو

کتاب موج آزمون شیمی پایه کنکور نشر الگو در مجموع 60 آزمون دارد که هر آزمون شامل 20 تست است که 1200 تست برای کل کتاب را شامل می‌شود. این ‌تست‌ها شامل تیپ‌های مختلفی است و سعی شده هر نوع تستی را پوشش دهد و در هر آزمون تعدادی از سوال‌ها مشابه سوالات کنکور طراحی شده‌اند که در پاسخ نامه این سوالات با آیکون شبیه‌ساز کنکور مشخص شده است.

 

تست موج آزمون شیمی الگو

یکی از ویژگی‌های مثبت این کتاب در بخش تست‌ها این است که در حل تعدادی از مسائل از روش‌های ابتکاری و تکنیک‌های ویژه نیز استفاده کرده است که در پاسخنامه تشریحی با آیکون‌های مسیر ابتکاری و میانبر محاسباتی مشخص شده است. 

 

نگاه کلی به تعداد تست‌ها و سرفصل‌های کتاب موج آزمون شیمی پایه کنکورنشر الگو

شیمی دهم

شیمی یازدهم

عنوان فصل

تعداد آزمون

تعداد تست

عنوان فصل

تعداد آزمون

تعداد تست

کیهان زادگاه الفبای هستی

7

140

قدر هدایای زمینی را بدانیم

8

160

ردپای گازها در زندگی

8

160

در پی غذای سالم

9

180

آب، آهنگ زندگی 

8

160

پوشاک، نیازی پایان ناپذیر

5

100

جامع شیمی دهم

5

100

جامع شیمی یازدهم

5

100

جامع شیمی دهم و یازدهم

5

100

مجموع تست ها و آزمون‌های شیمی دهم و یازدهم 

60

1200

ویژگی‌های ظاهری کتاب موج آزمون شیمی پایه کنکور نشر الگو

یکی از فاکتورهای مهم برای خرید کتاب ویژگی‌های ظاهری کتاب است. در واقع در وهله اول ویژگی‌های ظاهری یک کتاب است که مخاطب را جذب خود می‌کند سپس سایر فاکتورها سنجیده می‌شود. خوشبختانه در کتاب موج آزمون شیمی پایه کنکور این مسئله لحاظ شده و طرح روی جلد این کتاب بسیار زیبا و جذاب است و مرتبط به درس نیز می‌باشد. 

فونت و سایز نوشته‌ها مناسب است و از رنگ‌های ملایم و دلنشین در صفحات کتاب استفاده شده است. جنس کاغذ آن نیز سفید و مرغوب است. 

خرید کتاب موج آزمون شیمی پایه کنکور نشر الگو 

شما می‌توانید کتاب موج آزمون شیمی پایه کنکور نشر الگو را به صورت آنلاین از وبسایت تلکتاب خریداری کنید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید‌. پیشنهاد می‌شود با ثبت سفارش خود در فروش اینترنتی تلکتاب هر چه سریعتر خرید خود را انجام دهید و خود را برای شرکت در آزمون سراسری کنکور آماده کنید.

قیمت کتاب موج آزمون شیمی پایه کنکور نشر الگو

داوطلبان کنکور رشته تجربی و ریاضی می‌توانند موج آزمون شیمی پایه کنکور نشر الگو را از وبسایت تلکتاب خریداری کنند. علاوه بر این کتاب، سایر کتاب‌های کمک درسی نیز از تخفیف مناسبی برخوردار هستند. 

جمع‌بندی

کتاب موج آزمون شیمی پایه کنکور نشر الگو یک منبع خوب و یک مکمل مناسب برای جمع‌بندی مطالب درسی شیمی پایه دهم و یازدهم رشته تجربی و ریاضی است که دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور سراسری می‌توانند با مطالعه دقیق آن به تسلط خوبی در درس شیمی پایه برسند و با افزایش مهارت تست‌زنی با آمادگی بیش‌تری به استقبال آزمون سراسری کنکور بروند. 

نظرات کاربران