نقطه سرخط علی میر صادقی انتشارات بارسا

No votes yet

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۷۵٬۰۰۰

نقطه سرخط علی میر صادقی انتشارات بارسا

نقطه سرخط علی میر صادقی انتشارات بارسا

کتاب نقطه، سرخط... اثر علی میرصادقی، برندۀ مقام دوم کتاب‌های انگیزشی جهان و کتابی شگفت‌انگیز، جذاب و پر از بینش، بصیرت و الهام است.

در کتاب نقطه، سرخط... (Full Stop, Next line) می‌آموزیم، آدم‌های موفق چگونه فکر می‌کنند که بعد از شکست‌هایشان می‌توانند سریع از جایشان بلند شوند. همچنین یاد می‌گیریم با چه روش‌های روانشناسی می‌توانیم تمرکز و سرعت مطالعاتی خودمان را افزایش دهیم.

برای داشتن زندگی که آرزویش را داریم، باید بخواهیم که عوض شویم و بعد حرکتی بزرگ انجام دهیم. علی میرصادقی داستانی مرتب و زیبا راجع به دختری نوجوان خلق کرده که بهانه‌های زیادی برای درس نخواندن دارد. او همه را مقصر می‌داند، تا این که در آخر کتاب...

کتاب نقطه، سرخط... متعلق است به دانش‌آموزانی که در لحظه‌های غم‌انگیز نرسیدن، در ساعات نگرانی و دلواپسی و در تمام زمان‌های سخت زندگی بر سر خودشان فریاد می‌کشند: یا راهی می‌یابم، یا راهی خواهم ساخت.

در بخشی از کتاب نقطه، سرخط... می‌خوانیم:

خاطرات زشت چند ماه قبل مثل یک دسته هیولا از پایین مغزش می‌خواستن بیان بالا تا دوباره load بشن.
هی مغزش رو Restart می‌کرد اما داستان‌های تلخ وقتی بخوان Play بشن کمتر انسانی روی زمین توانایی Stop کردن هِدِ مغزش رو داره. جشنواره‌ای از فیلم‌های قدیمی آغاز شد...

اولین فیلمی که نوبت اکران گرفت مربوط می‌شد به ۵ شنبه‌ی آخر تعطیلات تابستان که وقتی دوستش بهش گفته بود: «۵ شنبه دیگه می‌آی بریم بیرون؟!» باچھرہ‌ای برافروخته بھش گفت: «چی میگی دیوونه؟ کلاس‌هام از شنبه شروع می‌شه، امسال کنکور دارم»


 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML