هندسه دهم تست الگو

میانگین: 5 (4 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۳۰٬۰۰۰
- 25%
‎تومان۱۷۲٬۵۰۰

قطع
تعداد صفحات
304
نوع جلد

هندسه دهم تست الگو

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب هندسه دهم تست الگو 

کتاب هندسه دهم تست الگو

کتاب هندسه دهم تست الگو ویژه دانش‌آموزان پایه دهم ریاضی و داوطلبان کنکور سراسری تالیف شده است. این کتاب یکی از بهترین منابع کمک‌درسی هندسه برای داوطلبان کنکور سراسری است. فصل‌بندی و مطالب کتاب بر اساس کتاب درسی فیزیک است و فقط فصل رابطه طولی در مثلث قائم‌الزاویه با کتاب درسی تفاوت دارد. مولفین کتاب حسن محمد بیگی و امیرمحمد هویدی هستند که در ادامه به معرفی کامل تر کتاب می‌پردازیم.

فهرست کتاب هندسه دهم تست الگو

شماره فصل 

عنوان فصل 

فصل اول 

ترسیم های هندسی و استدلال

فصل دوم

قضیه تالس، تشابه و کاربرد های آن

فصل سوم

چند ضلعی‌ها

فصل چهارم 

تجسم فضایی

تعداد جلد 

تک‌جلدی 

پایه 

دهم

رشته

ریاضی و فیزیک 

نشر 

الگو 

دسته‌بندی 

درسنامه، بانک تست و پاسخنامه تشریحی 

مولفین 

امیر محمد هویدی, حسن محمد بیگی

شابک

9786007950562

 

بودجه بندی درس هندسه در سال‌های اخیر کنکور

عنوان 

سوال 

تالس و تشابه 

2

چند ضلعی‌ها

1

نگاهی اجمالی به ویژگی‌های مهم کتاب هندسه دهم تست انتشارات الگو

در ادامه می‌توانید با چند مورد از ویژگی‌های مهم کتاب آشنا شوید:

  •    ویژه دانش‌آموزان پایه دهم ریاضی و داوطلبان کنکور سراسری ریاضی

  •    فصل‌بندی و تقسیم بندی بر اساس کتاب درسی

  •    ارائه تست‌های تالیفی

  •   286    تست در درسنامه 

  • 828     تست در پایان درسنامه 

  •    ارائه درسنامه کامل و مفصل 

  •    شامل مثال‌های حل شده در درسنامه 

  •    ارائه پاسخنامه کاملا تشریحی 

اهمیت درس هندسه برای داوطلبان کنکور رشته ریاضی

درس هندسه، یکی از دروس مهم رشته ریاضی بوده که بهتر است علاوه بر مطالعه کتاب‌های درسی از منابع کمک‌درسی معتبر برای مطالعه این درس نیز استفاده کرد. بهترین زمان مطالعه این درس با شروع سال تحصیلی و همگام با تدریس معلم بوده و در دوره جمع‌بندی به مرور مباحث کتاب پرداخته شود. بهتر است بعد از تسلط کافی بر مباحث اقدام به تست‌زنی کرد. 

بررسی ظاهر کتاب هندسه دهم تست الگو 

کیفیت و وضوح تصاویر و اشکال در کتاب هندسه بسیار مهم است، در این کتاب تمام اشکال و تصاویر و نمودارها از کیفیت خوبی برخوردار هستند و این کیفیت استاندارد تصاویر در پاسخ دادن به سوالات مفید خواهد بود. تصاویر و شکل‌های کتاب به رنگ آبی آسمانی است. کیفیت کاغذ کتاب هم نسبتا خوب بوده و طرح روی جلد هم کاملا با موضوع کتاب مرتبط است.

با آموزش کامل و جامع یک سر و گردن از بقیه بالاتر باشید

این کتاب از فصل تقسیم شده و هر کدام از فصل‌های کتاب به چندین بخش تقسیم شده است. وجود مثال‌های آموزشی برای هر مبحث باعث شده که حجم درسنامه زیاد باشد. قبل از پاسخ‌گویی به تست‌های کتاب توصیه می‌شود حتما با دقت این مثال‌های آموزشی را مطالعه کنید.

با اطمینان می‌توان گفت: این کتاب از بهترین منابع آموزشی درس هندسه بوده و مطالعه این کتاب شما را از خواندن هر کتاب دیگری بی‌نیاز می‌کند و باعث رشد و پیشرفت زیادی برای دانش‌آموزان خواهد شد. سعی شده که تمام مطالب کتاب درسی در درسنامه‌ها آورده شود و سطح آموزشی درسنامه برای دانش‌آموزان سطح متوسط و سطح قوی مناسب است‌ و دانش‌آموزان ضعیف قبل از مطالعه نیاز به تسلط کافی بر مطالب کتاب درسی هندسه دارند.

درس هندسه دهم الگو

یکی از ویژگی‌های مهم درسنامه، استفاده از سوالات تستی تالیفی استاندارد بوده که سطح‌بندی آن از ساده به دشوار است. در هنگام مطالعه درسنامه متوجه هیچ مطلب بیهوده و زائد نخواهید شد و فقط به آموزش مطالب مهم و نکته‌های اساسی تمرکز شده است‌. 

در نهایت پیشنهاد می‌شود که بعد از مطالعه دقیق و تسلط بر کتاب اقدام به حل تست‌های کتاب کنید و یا توجه به روش‌های ارائه شده در درسنامه تست‌ها را پاسخ داد.

یک گام فاصله تا قبولی در کنکور سراسری

بعد از درسنامه کتاب به قسمت بانک تست کتاب می‌رسیم. تعداد تست‌های موجود در کتاب برای داوطلبان کنکور کافی بوده و مهارت آن‌ها را در تست‌زنی درس هندسه به طور چشمگیری افزایش می‌دهد‌. تست‌های کتاب به سه بخش تقسیم می‌شود؛

  •    دسته اول: تست‌هایی که خیلی ساده و آسان هستند و در کمتر آزمونی آمده است.

  •    دسته دوم: تست‌هایی که در سطح متوسطی قرار دارند و در آزمون‌های بسیاری استفاده شده است.

  •    دسته سوم: تست‌هایی که پیچیده و چالشی هستند و برای دانش‌آموزان سطح قوی مناسب است‌.

تست‌های جامع و کامل کتاب هندسه دهم تست نشر الگو حجم زیادی دارند و این تعداد شاید برای دانش‌آموزان پایه دهم کمی زیاد باشد، اما داوطلبان کنکور سراسری می‌توانند بیشترین بهره را از تست‌های کتاب ببرند.

یکی از دلایلی که داوطلبان کنکور را به یک منبع تستی دیگر نیازمند می‌کند تعداد کم تست‌های کنکوری کتاب است.

پاسخنامه تشریحی

پاسخنامه تشریحی کتاب هندسه دهم تست به قدری کامل و جامع است که اگر مطلبی را در درسنامه کتاب متوجه نشوید در پاسخنامه تشریحی آن مبحث برایتان قابل فهم خواهد بود.

کتاب مشابه هندسه دهم تست الگو در تلکتاب

دانش‌آموزان پایه دهم ریاضی و داوطلبان کنکور رشته ریاضی می‌توانند از دیگر کتاب‌های مشابه هندسه دهم تست الگو استفاده کنند، در ادامه چند مورد از کتاب‌های مشابه را معرفی می‌کنیم:

خرید کتاب هندسه دهم تست الگو از تلکتاب

دانش‌آموزان پایه دهم ریاضی و داوطلبان کنکور رشته ریاضی می‌توانند با مراجعه به سایت تلکتاب و استفاده از تخفیف ویژه کتاب موردنظر خود را به صورت آنلاین خریداری کرده و چند روز بعد کتاب را در درب منزل خود تحویل بگیرند.

کتاب هندسه دهم تست الگو برای چه دانش‌آموزانی مناسب است؟

کتاب هندسه دهم تست الگو با ارائه تست‌های پیشرفته بیشتر مناسب داوطلبان کنکور سراسری است، اما از آنجایی که تعداد تست‌های کنکوری کتاب کم است پیشنهاد می‌شود داوطلبان کنکوری از کتاب دیگری که مکمل این کتاب باید استفاده کنند.

جمع بندی

همان‌طور که متوجه شدید کتاب هندسه دهم تست الگو برای دانش‌آموزان پایه دهم کمی سنگین و حجیم است اما برای دانش‌آموزان کنکور کتابی فوق‌العاده خواهد بود. 

همان‌طور که اشاره شد کتاب هندسه دهم تست الگو، یک کتاب تست محور بوده که حتما باید بعد از تسلط بر درسنامه و مباحث کتاب اقدام به حل کردن تست‌های کتاب کنید. دانش‌آموزان می‌توانند با اطمینان از جامع بودن درسنامه و کامل بودن بانک تست اقدام به خرید کتاب کنند.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML