هندسه دوازدهم سه بعدی نشر الگو

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۰۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۲۴۰٬۰۰۰

قطع
تعداد صفحات
380
نوع جلد
نویسنده/نویسندگان
ناشر
نوع چاپ
تاریخ چاپ
1402
دسته بندی موضوعی
مناسب برای
شابک
981246485747

هندسه دوازدهم سه بعدی نشر الگو

ویژگی ها و خرید اینترنتی کتاب هندسه دوازدهم سه بعدی نشر الگو 

ساختار کتاب  هندسه دوازدهم سه بعدی الگو

کتاب هندسه 3 ویژه دانش‌آموزان سال دوازدهم رشته ریاضی از مجموعه سه بعدی نشر الگو به قلم حسن محمد بیگی و امیرمحمد هویدی نگاشته شده است. همان طور که متوجه شدید این کتاب از سری سه بعدی نشر الگو است و این بدان معناست که انتظار می‌رود درسنامه خوبی را دارا باشد. در این کتاب سعی شده تا مطالب کتاب درسی به خوبی پوشش داده شود و دانش‌آموز به طور عمیق مفاهیم را متوجه شود و پایه خود را در این درس قوی کند.

بهتر است کمی ساختار کتاب را از ابتدای آن بررسی کنیم تا در جای خود به درسنامه نیز بررسیم.

کتاب هندسه 3 که یکی از دروس دانش‌آموزان سال دوازدهم ریاضی است و مطابق با ساختار کتاب درسی در 3 فصل ماتریس و کاربردها، آشنایی با مقاطع مخروطی و بردارها نوشته شده است. هر فصل کتاب شامل چند درس است. 

در ابتدای این درس‌ها در ابتدا یک درسنامه خوب و قوی آورده شده است که می‌تواند پاسخگوی نیاز بسیاری از دانش‌آموزان باشد، سپس تمرین‌ها و پرسش‌های چهارگزینه‌ای را داریم. در انتهای هر فصل نیز راه حل تمرین‌ها و پاسخ پرسش‌های چهارگزینه‌ای آورده شده است. این روند برای هر سه فصل تکرار شده است.   

این کتاب با توجه به اینکه آموزش محور است و در کنار آن از تست و سوالات چهارگزینه‌ای خوب و مناسبی نیز برخوردار است می‌تواند منبع مناسبی برای تمام دانش‌آموزان به حساب بیاید. 

درسنامه کتاب  هندسه دوازدهم سه بعدی انتشارات الگو

درسنامه کتاب هندسه 3 مطابق مباحث کتاب درسی است و بسیار غنی و تا حد امکان بسط داده شده است. دراین درسنامه در ابتدای هر درس از هر فصل بیان شده است صرفا به یادآوری نکات مهم و کلیدی بسنده نشده بلکه تمام قضیه‌های موجود در کتاب را نیز به خوبی توضیح داده است.

برای درک بهتر کاربرد این ‌قضایا نیز سوالاتی مطرح شده است تا دانش‌آموز کامل در جریان قضیه و کاربرد آن قرار بگیرد. خلاصه تا مطالب در این کتاب آموزش داده شده و سعی شده چیزی از قلم نیافتاد. بعد از هر مبحثی از تست‌ها و تمارین متعدد نیز استفاده شده که به یادگیری مطالب کمک زیادی می‌کند.

اگر به شکل زیر توجه کنید که بخشی از درسنامه فصل اول کتاب هندسه 3 است متوجه می‌شوید بعد از ارائه درسنامه مربوط به درایه، تست و مسئله نیز بیان شده است تا مخاطب درس را عمیق‌تر و کاربردی‌تر یاد بگیرد.

 

درسنامه هندسه دوازدهم سه بعدی الگو

تسلط بر هر درسی به خصوص درس هندسه زمان‌بر است و باید صبور باشید و همواره با ممارست و تمرین مداوم و نوشتن نکات این مسیر را برای خود هموار کنید. 

این کتاب آموزشی به علت درسنامه خوب و مناسبی که دارد می‌تواند منبع آموزشی مناسبی برای دانش‌آموزان باشد و دانش‌آموزانی که مطالب را به خوبی یادنگرفته‌اند می‌توانند خلاء های موجود را با این کتاب پر کنند و پایه خود را قوی‌تر کنند. مطمئنا دانش‌آموزان قوی نیز با مطالعه این کتاب نکات ارزشمندی را یاد می‌گیرند و تسلط خود را بر مباحث و تمرین‌ها افزایش می‌دهند. 

بررسی تست‌های کتاب  هندسه 12 سه بعدی الگو

این کتاب هر چند آموزش محور است ولی در کنار درسنامه خوب از تست‌ها و پرسش‌های چهارگزینه‌ای به تعداد قابل قبول و متنوعی نیز استفاده کرده است. البته برای استفاده از تست های بیشتر حتما به کتاب هندسه دوازدهم تست الگو مراجعه کنید.تست‌ها هم داخل درسنامه برای تسلط دانش‌آموزان بر مباحث آورده شده‌اند هم به صورت مجزا در قالب تمرین و پرسش‌های چهارگزینه‌ای طراحی شده‌اند. تست‌های مربوط به تمرین بعد از درسنامه‌ها قرار گرفته‌اند و سپس پرسش‌های چهارگزینه‌ای آورده شده است. 

در این کتاب در فصل اول (ماتریس و کاربردها) 263 عدد تست، فصل دوم (آشنایی با مقاطع مخروطی) 325 عدد تست و در فصل سوم (بردارها) 229 تست گنجانده شده است که در مجموع 817 تست می‌شود. این تعداد تست مناسب است و می‌تواند نیاز دانش‌آموز به تیپ‌های مختلف از تست را پوشش دهد. در بین سوالات از سوالات کنکور سال‌های اخیر نیز گنجانده شده است تا پوشش‌دهی تست‌ها کامل‌تر شود. 

نگاه کلی به تعداد تست‌ها و سرفصل‌های کتاب هندسه دوازدهم سه بعدی نشر الگو

 شماره فصل

 عنوان فصل

 تعداد تست

1 

ماتریس و کاربردها

263

2

آشنایی با مقاطع مخروطی

325

3

بردارها 

229

مجموع تست ها  

817

ویژگی‌های ظاهری کتاب  هندسه دوازدهم سه بعدی الگو

ویژگی‌های ظاهری کتاب او لین چیزی است که مخاطب با آن ارتباط می‌گیرد و هر چه جذاب و با مفهوم باشد مخاطب را تشویق به خواندن محتوا می‌کند. طرح روی جلد کتاب جذاب و با مفهوم است شاید هر کسی برداشتی از طرح کارتونی داشته باشد. در تصویر یک آشپز را می بینید که برای پختن غذا از قوانین ماتریس و هندسه استفاده کرده است و کاربرد هندسه و ریاضیات را در زندگی به نحوی زیبا و جالب بیان می‌کند. 

این کتاب با 380 صفحه و 760 گرم وزن، قابلیت حمل راحتی دارد. فونت و سایز نوشته‌های کتاب استاندارد است و جنس کاغذ به کار رفته در کتاب نیز مناسب است. 

نحوه خرید کتاب  هندسه 12(دوازدهم) سه بعدی الگو

برای خرید کتاب هندسه دوازدهم سه بعدی نشر الگو شما می‌توانید به وبسایت تلکتاب مراجعه کنید و کتاب مورد نظرتان را از وبسایت تلکتاب به صورت آنلاین خریداری کنید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید‌. برای موفقیت در کنکور سراسری فقط یک گام  فاصله دارید. کافی است هر چه سریع‌تر کتاب مورد نظرتان را در فروشگاه اینترنتی تلکتاب سفارش دهید و زمان را از دست ندهید. 

قیمت کتاب  هندسه دوازدهم سه بعدی الگو

داوطلبان کنکور رشته ریاضی می‌توانند کتاب هندسه دوازدهم سه بعدی نشر الگو را از وبسایت تلکتاب با 20 درصد تخفیف خریداری کنند. شما عزیزان می‌توانید اکثر کتاب‌های کمک درسی خود را با تخفیف خوبی از وبسایت تلکتاب تهیه کنید. 

جمع‌بندی 

کتاب هندسه 3 دانش‌آموزان ریاضی سال دوازدهم مجموعه سه بعدی نشر الگو یک منبع غنی از درسنامه و تست و تمرین است و برای تمام دانش‌آموزان پایه دوازدهم با سطوح مختلف کاربرد دارد. این کتاب به نیازهای آموزشی دانش‌آموزان پاسخ در خوری می‌دهد و تسلط دانش‌آموزان را بر مباحث و حل سوالات متنوع زیاد می‌کند.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML