هندسه پایه کنکور میکرو گاج

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۰

هندسه پایه کنکور میکرو گاج

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب هندسه پایه کنکور میکرو گاج

هندسه پایه دهم و یازدهم کنکور میکرو گاج

کتاب هندسه پایه کنکور میکروگاج، یک منبع مهم و کاربردی برای داوطلبانی است که در حال آمادگی برای آزمون کنکور هستند. این کتاب به طور جامع به مفاهیم پایه و اساسی هندسه پرداخته و یک راهنمای کامل و جامع برای یادگیری آن فراهم می‌کند.

اولین قسمت این کتاب با تعریف مفاهیم واژگان اصلی هندسه شروع می‌شود. سپس به بررسی اصول و قوانین هندسه می‌پردازد که شامل قوانین طراحی خطوط و سطوح، مثلثات، مشابهت شکل‌ها، انتقال و چرخش و امور دیگر مرتبط با هندسه است. با خواندن این قسمت، خواننده با قوانین و اصول پایه هندسه آشنا می‌شود و می‌تواند از آن‌ها برای حل مسئله‌های هندسی استفاده کند.

در ادامه، این کتاب به بررسی مسائل و تمرینهای متنوع هندسه می‌پردازد. هر مسئله و تمرین به طور جداگانه معرفی می‌گردد و مفهوم یا اصول مورد نیاز برای حل آن شرح داده می‌شود. سپس روش حل مسئله به طور کامل توضیح داده می‌شود و پس از آن تمرین برای حل آن ارائه می‌گردد. این تمرینها به تدریج پیچیده‌تر می‌شوند تا تحت تأثیر تمرین، مهارتهای هندسی دانش آموزان بهبود یابد.

بررسی ویژگیهای کتاب 

کتاب هندسه پایه کنکور میکرو گاج به زبان ساده و قابل فهم نوشته شده است و با استفاده از توضیحات جامع، مثال‌های کاربردی و تمرینهای شرح داده شده، مطالب را برای دانشآموزان قابل فهم می‌کند. این کتاب برای تمامی رشته‌ها و سطوح کنکور مناسب است و می‌تواند به شما در آمادگی برای آزمون کنکور کمک کند.

هندسه پایه میکرو گاج

کتاب هندسه پایه کنکور میکروگاج به دانشآموزان کمک‌های متعددی ارائه می‌دهد. این کتاب با بیان تئوریهای جامع و کامل هندسه، به دانشآموزان کمک می‌کند تا اصول و قواعد اساسی هندسه را به طور عمیق درک کنند. این کتاب شامل تمرینات بسیاری است که به دانشآموزان کمک می‌کند تا مهارت‌های مورد نیاز برای حل مسائل هندسه را تقویت کنند. 

به علاوه، کتاب هندسه پایه کنکور میکروگاج شامل راهنمایی‌های جامع برای حل مسائل هندسه در کنکور میباشد. این کتاب به دانش‌آموزان کمک میکند تا با سوالات متداول در امتحان کنکور آشنا شوند و نحوه حل این سوالات را به خوبی بیاموزند.

به صورت کلی ، کتاب هندسه پایه کنکور میکرو انتشارات گاج دانشآموزان را در یادگیری مفاهیم هندسه تقویت می‌کند و آمادگی آن‌ها را برای موفقیت در امتحانات کنکور بهبود می‌بخشد.

این کتاب دارای برخی تفاوتها با سایر کتابهای آموزشی موجود در بازار است. این تفاوتها عبارتند از:

  • ساختار و مطالب کتاب: این کتاب ممکن است به صورت ساده و قابل درک برای دانشآموزان باشد و مفاهیم هندسه را به صورت روان و برای حفظ و استفاده در کنکور تبیین کند. از طرفی، سایر کتاب های آموزشی ممکن است در سطح دشوارتر و به صورت تخصصیتر مناسب برای دانشآموزانی با علاقه عمیق به رشته ریاضی باشند.

  • پوشش مباحث: کتاب هندسه پایه کنکور میکرو گاج ممکن است فقط به مباحث مورد نیاز برای کنکورهای ریاضی پرداخته و مفاهیمی که بیشترین احتمال تست شدن را دارند، را شرح دهد. در مقابل، سایر کتابهای آموزشی ممکن است مباحث وسیعتری را پوشش داده و علاوه بر مفاهیم رایج، به بیشترین گستردگی ممکن در هندسه بپردازند.

  • روش آموزش: این کتاب ممکن است از روشهای آموزش خاصی استفاده کند که نیازهای دانشآموزان و برنامه کنکوری را به خوبی برآورده سازد. در عوض، سایر کتابهای آموزشی ممکن است از روشهای متنوع تدریس استفاده کنند که ممکن است مناسب برای برخی دانشآموزان باشد.

در نهایت، میتوان به علل دیگری نیز اشاره کرد که باعث تفاوت این کتاب با سایر کتابهای آموزشی میشود، اما برای بررسی دقیقتر باید به راهنمای خرید محصول نگاهی بیندازید و توضیحات مربوط به این کتاب را بررسی کنید. 

مزیتهای این کتاب

کتاب هندسه پایه میکرو گاج به دانشآموزان کمک می‌کند تا به فهم بهتری از مفاهیم هندسه پایه برسند. این کتاب با تشریح مفاهیم به صورت ساده و قابل فهم، به آنان کمک می‌کند تا اصول اساسی هندسه را درک کنند و بتوانند آن‌ها را در زمان کنکور و سوالات مشابه مورد استفاده قرار دهند. 

کتاب هندسه پایه کنکور میکروگاج، سوالات تمرینی و تستی فراوانی در خود دارد که دانشآموزان می‌توانند با حل آن‌ها، مهارت خود در حل مسائل هندسه را افزایش دهند. این سوالات تستی به آنها کمک می‌کنند تا بهترین روش‌ها و الگوهای حل مسائل را بیاموزند و اعتماد بنفس خود را در حل سوالات هندسه ارتقا دهند .

 

کتاب هندسه پایه کنکور میکروگاج به دانشآموزان کمک می‌کند تا درک عمیق‌تری از ابعاد هندسه پایه پیدا کنند. با خواندن این کتاب، آنان تفاوت‌ها و ارتباطهای میان مفاهیم هندسه را بهتر درک خواهند کرد و می‌توانند راهکارهای مناسب برای حل مسائل پیچیده‌تر پیدا کنند.

 

کتاب هندسه پایه کنکور میکرو به دانشآموزان کمک می‌کند تا الگوها و فرمولهای مهم در هندسه پایه را بیاموزند. با یادگیری این الگوها و فرمولها، آنان می‌توانند در حل مسائل هندسه سریعتر و دقیق‌تر عمل کنند و نتایج بهتری به دست آورند.

 

 کتاب هندسه پایه کنکور میکرو به دانشآموزان کمک می‌نماید تا  زمان خود را بهینه‌سازی کنند و از آن به خوبی استقاده کنند. با مطالعه این کتاب، دانشآموزان می‌توانند روش‌ها و راه‌حلهایی را برای حل سریعتر مسائل هندسه پیدا کنند و زمان خود را برای سوالات دیگر کنکور صرفهجویی نمایند.

سخن پایانی

این کتاب می‌تواند به عنوان یک منبع جامع و کامل برای مطالعه و آمادگی در آزمون کنکور مورد استفاده دانشآموزان قرار گیرد و منبع مفیدی برای آن‌ها باشند.

با اتمام این کتاب، یک چشمانداز جدید از دانش و فهم به دست خواهید آوردید. این کتاب به شما در درک بهتر و عمیقتر مباحثی که مورد بحث قرار گرفته شد کمک میکند. پس از این کتاب، میتوانید به طور دقیق و مطمئن به یادگیری مباحث ساده و دشوار هندسه بپردازید و دانش خود را با تلاش و تمرین بیشتر بهبود ببخشید. با اعتماد به نفس و انگیزه برای یادگیری در این کتاب همواره میتوانید به هدفهای خود در کنکور سراسری برسید. 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML