واژگان زبان انگلیسی کنکور TICK TWO گاج

میانگین: 5 (2 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۵۵٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۴۴٬۰۰۰

قطع
نوع جلد

واژگان زبان انگلیسی کنکور TICK TWO گاج

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب واژگان زبان انگلیسی کنکور TICK TWO گاج

در کتاب حاضر شما با تعداد زیادی از تست دوگزینه‌ای در قالب کوییزهای یک‌صفحه‌ای روبه‌رو می‌شوید. شاید در ابتدا فکر کنید که با یک بانک تست اما با تعداد گزینه‌های کمتر مواجه هستید. اما اینگونه نیست! این تست‌ها برای سنجیدن شما طراحی نشده‌اند.

هدف این چالش‌های دوگزینه‌ای، آموزش دقیق، عمیق و جزء‌به‌جزء تمام مفاهیم به‌عنوان قدم اول برای حل سؤالات تشریحی و تستی میباشد. این تکنیک مطالعه و یادگیری همراه با تکرار و مرور تست‌ها در بازه‌های زمانی مختلف، بخش‌هایی از ضمیر ناخودآگاه و قسمت‌های غیرفعال مغز و حافظه‌ی شما را فعال خواهد کرد. این کتاب دربردارنده‌ی بخش مرور واژگان متوسطه‌ی اول (هفتم، هشتم و نهم)، واژگان پایه‌ی دهم، واژگان پایه‌ی یازدهم و واژگان پایه‌ی دوازدهم میباشد.

همچنین مؤلف در قسمت پایین هر صفحه پاسخ کلیدی سوالات را آورده و بخش پایانی کتاب برای برخی از کوییزهای موردنیاز به بیان پاسخ‌نامه‌ی تشریحی (ترجمه جمله) اختصاص داده است.

«سری کتاب‌های Tick two» محصول جدید انتشارات بین‌المللی گاج بوده که دربردارنده‌ی تستهای دوگزینه‌ای است. کتاب پیش رو توسط مهندس مرتضی زینعلی در 392 صفحه گردآوری شده است.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML