پاسخنامه فیزیک پایه ریاضی میکرو گاج

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۴۴۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۳۵۲٬۰۰۰

قطع
تعداد صفحات
648
نوع جلد

پاسخنامه فیزیک پایه رشته ریاضی میکرو گاج

ویژگی , محتوا و خرید اینترنتی کتاب پاسخنامه فیزیک پایه رشته ریاضی میکرو گاج شامل:

فیزیک پایه ریاضی جلد دوم میکرو گاج

در میان درس‌های تخصصی رشته ریاضی درس فیزیک از اهمیت زیادی برخوردار است. دانش‌آموزان برای یاد گرفتن مفاهیم مختلف این درس باید زمان زیادی را صرف کنند و برای فهمیدن مطالب مختلف فیزیک باید برنامهریزی کنند تا نتیجه مطلوبی به دست آورند. در آزمون کنکور، ضریب درس فیزیک ۷ می‌باشد و تعداد سوالاتی که برای این درس تخصصی طراحی شده است ۳۰ عدد می‌باشد که برای پاسخ دادن به این تعداد تست داوطلب ۴۰ دقیقه زمان دارد.

برای کسب نمره بالا در درس فیزیک دانش‌آموزان باید پایه قوی در ریاضی نیز داشته باشند. به علاوه درس فیزیک از درس‌های محاسباتی است که برای حل تمرین‌های آن باید فرمول‌های زیادی را دانش‌آموز فرا بگیرد. فهمیدن و یاد گرفتن این فرمول‌ها نیز برای بیشتر دانش‌آموزان دشوار است و آموختن آن‌ها نیز نیاز به زمان زیادی دارد. به علاوه داوطلب کنکور برای فهمیدن مفاهیم فیزیک نباید صرفا به محتوای کتاب درسی بسنده کند بلکه باید از کتاب‌های کمک آموزشی نیز استفاده کند. همچنین داوطلبان کنکور برای کسب نتایج برتر در آزمون سراسری باید از بهترین کتاب‌های کمک آموزشی استفاده کنند و مهارت خود را در تست زدن افزایش دهند.

کتاب فیزیک پایه ریاضی جلد دوم میکرو گاج یکی از بهترین کتاب‌های کمک آموزشی است که مطالعه آن به داوطلبان کنکور توصیه می‌شود. این کتاب به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا مباحث درس فیزیک را بهتر یاد بگیرند و برای کنکور سراسری آمادگی بیشتری کسب کنند. کتاب فیزیک پایه ریاضی جلد دوم میکرو گاج دارای پاسخنامه تشریحی است و در قسمت درسنامه نکات مهم درسی بیان شده است. در این کتاب تمام مطالب درسی به صورت خط به خط و به طور جامع آموزش داده می‌شود. کتاب فیزیک پایه ریاضی جلد دوم میکرو گاج مباحث فیزیک پایه دهم و یازدهم رشته ریاضی را پوشش می‌دهد. 

یکی از مزیت‌های بخش درسنامه یا آموزش کتاب مذکور جامع و کامل بودن آن است و دانشآموزان می‌توانند با خیال راحت این کتاب را تهیه کنند و اطمینان داشته باشند که تمام مباحث فیزیک را یاد می‌گیرند. کتاب فیزیک پایه ریاضی جلد 2 میکرو گاج به دانش‌آموزان کمک می‌کند که دانش خود را در درس فیزیک افزایش دهند و با توانایی علمی بالا وارد مقطع دوازدهم شوند. کتاب فوق به وسیله مولفانی که در درس فیزیک توانایی علمی زیادی دارند نوشته شده است. نویسندگان این کتاب محمد آهنگر، سعید احمدی و بهروز نادری نژاد هستند که در گردآوری مطالب نهایت دقت را انجام داده‌اند تا کتابی با اعتبار علمی بالا به بازار عرضه کنند. 

نويسندگان این کتاب برای بالا بردن سطح آمادگی داوطلبان به منظور کسب نتایج برتر در آزمون سراسری این محصول را تالیف کرده‌اند. مطالب هر فصل بر اساس محتوای کتاب درسی بیان شده است. در فهرست این کتاب اسامی فصل‌های مختلف و قسمت‌های مختلفی که در هر فصل وجود دارد بیان شده است.

عنوان کتاب

فیزیک پایه ریاضی جلد دوم میکرو گاج

مولفان

سعید احمدی، محمد آهنگر و بهروز نادری نژاد

انتشارات

گاج

سری

میکرو طبقه بندی

درسنامه

دارد

نحوه ارائه درسنامه

خلاصه

تست کنکور 

دارد

نحوه پاسخ دادن به تست‌ها

به صورت تشریحی

نحوه ارائه تست‌ها

آسان به سخت

 

ویژگی‌های درسنامه فیزیک پایه رشته ریاضی جلد دوم میکرو گاج

برخلاف جلد اول، در جلد دوم درسنامه یا بخش آموزش وجود دارد. در درسنامه تمام نکات درسی به طور کامل آموزش داده می‌شوند. هر چند مفاهیم درسی به شکل خلاصه در درسنامه بیان می‌شوند  اما تمام نکات در این بخش توضیح داده می‌شوند. بخش آموزش کتاب نامبرده به داوطلب کمک می‌کند در کوتاهترین زمان و به طور خلاصه تمام مطالب درسی موجود در فیزیک مقطع دهم و یازدهم رشته ریاضی را یاد بگیرند و توانایی علمی خود را افزایش دهند.

درسنامه فیزیک پایه ریاضی جلد دوم گاج

 مولفان تلاش کرده‌اند که مطالبی که در این کتاب ارائه می‌دهند با مباحث کتاب درسی مطابقت داشته باشند و در ضمن سوالات تستی که در جلد اول فیزیک پایه ریاضی میکروگاج ارائه شده‌اند را به طور کامل و به صورت تشریحی پاسخ داده‌اند؛ بنابراین این کتاب یک منبع کامل و دقیق علمی محسوب می‌شود که برای دانش‌آموزانی که قصد شرکت در آزمون سراسری را دارند کمک بزرگی به حساب می‌آید.

انطباق مطالب این کتاب با کتاب‌های درسی سبب می‌شود که دانش‌آموزان بتوانند همزمان با فراگیری مطالب درسی از محتوای این کتاب آموزشی نیز استفاده کنند. در این کتاب که شامل پاسخنامه تشریحی می‌باشد نکات آموزشی در بین پاسخنامه قرار گرفته است و براساس محتوای سوالات تستی، نکات آموزشی نیز در بخش درسنامه ارائه می‌شوند.

تست

ارائه سوالات تستی متنوع یکی از اهداف تالیف کتاب فیزیک پایه ریاضی جلد اول میکرو انتشارات گاج می‌باشد؛ در نتیجه برای آموزش جامع نکات درسی، به اندازه کافی در هر فصل، سوال تستی ارائه شده است. ترتیب قرار گرفتن تست‌ها بر اساس ترتیب مباحث درسی است. نویسندگان این کتاب، تست‌ها را از آسان به سخت در کتاب مذکور قرار داده‌اند. مطالب درسی نیز به صورت میکروطبقه‌بندی تحلیل می‌شوند. یکی از مزیت‌های این کتاب تنوع بالای سوالات تستی آن می‌باشد. برای مثال در این کتاب نه تنها از نمونه سوالات کتب درسی استفاده شده است بلکه تعدادی از نمونه سوالات امتحان‌های کشوری و کنکور سراسری نیز در این محصول کمک آموزشی ارائه شده‌اند.

علاوه بر نمونه تست‌هایی که به آن اشاره شد گروه دیگری از سوالات تستی نیز در این کتاب وجود دارند که به آنها سوالات تالیفی گفته می‌شوند. این تست‌ها  باعث پوشش هرچه بیشتر مطالب درسی می‌شوند و تمام نکات مهمی که در کتاب‌های فیزیک وجود دارند را پوشش می‌دهند. در پاسخنامه تشریحی، راهحل تمرین‌ها به طور کامل بیان می‌شود و تمام دانش‌آموزان می‌توانند از این جواب‌های کامل به آسانی استفاده کنند. در درسنامه قسمت‌هایی به اسم خلاصه مطلب، توجه و تذکر قرار دارند که خواندن این بخش‌ها اطلاعات داوطلبان را افزایش می‌دهد.

بهتر است قبل از تست زدن، بخش‌هایی که نکات آموزشی مربوط به آن تست‌ها را توضیح می‌دهد را به طور کامل مطالعه کنید. در این بخش‌ها مطالبی وجود دارند که دانش‌آموز را برای تست زدن راهنمایی می‌کنند.

سخن پایانی

فیزیک پایه ریاضی جلد دوم میکرو گاج یکی از کتاب‌های میکروطبقهبندی است که در بین دانش‌آموزان و دبیران طرفداران زیادی دارد. روی جلد این کتاب تصویر انيشتين وجود دارد که با محتوای آن نیز مطابقت دارد. از ویژگی‌های برجسته این کتاب، ارائه کامل و جامع مطالب فیزیک پایه دهم و یازدهم رشته ریاضی می‌باشد همچنین تست‌هایی که در این کتاب ارائه شده‌اند از منابع مختلف و معتبر جمعآوری شده‌اند و تیپ‌های مختلف تست را شامل می‌شوند. پاسخنامه تشریحی نیز برای عموم دانش‌آموزان قابل فهم است و با قلمی ساده و روان نوشته شده‌اند. بخش‌های تذکر و نکته نیز بار علمی داوطلب را افزایش می‌دهد.

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML