چگونه در بازرارهای مالی موفق بمانیم؟ نویسنده صالح عزیز جهان

میانگین: 5 (2 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۲۰٬۰۰۰

چگونه در بازارهای مالی موفق بمانیم؟ نویسنده صالح عزیز جهان

خرید اینترنتی کتاب چگونه در بازارهای مالی موفق بمانیم؟ نویسنده صالح عزیز جهان انتشارات دانش پژوهان جوان

این کتاب در سال 1396 در 50 صفحه توسط انتشارات دانش پژوهان جوان منتشر شده است و د سال 1399 به چاپ مجدد رسید. نویسنده کتاب معتقد است این نکات در عین سادگی بسیار قابل تامل بوده و دارای ارزش برابر هستند و تقدم و تاٌخری نسبت به یکدیگر ندارند.

بازار سرمایه دنیای پیچیده و پر رمز و رازی است و تجربه کردن در این دنیا هیچ گاه انتها ندارد. هر روز می توان از این بازار آموخت و به تجربه های سرمایه گذاری افزود.

تحلیل بنیادی کاربردی در بورس و استفاده از آن در تحلیل سهام شرکت ها و در نهایت ارزش گذاری سهم همواره به عنوان یکی از دغدغه های سرمایه گذاران مطرح بوده است. و به دلیل نبودن بک منبع جامع و کاربردی همیشه سرمایه گذاران با این نوع تحلیل مشکل داشته اند. و ترجیح داده اند که در اول تحلیل تکنیکال را آموزش دیده و با آن معامله کنند و شاید اصلا به سراغ تحلیل بنیادی نروند که حق دارند چرا که درک مفاهیم مربوط به صورت های مالی شرکت ها اندکی مشکل است و نیاز به زمان زیادی دارد و از طرفی با فرض دانش تحلیل بنیادی، تحلیل شرکت ها هم به زمان زیادی نیاز دارد ؛ به همین دلیل به عنوان یک نیاز برای سرمایه گذاران نویسنده با تالیف این کتاب این مشکل را حل کند.

 

 

 

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML