کتاب جامع علوم هشتم مبتکران

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۳۲۲٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۲۵۷٬۶۰۰

قطع
نوع جلد

کتاب جامع علوم هشتم مبتکران

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب جامع علوم هشتم مبتکران ویژه دانش آموزان مدارس تیزهوشان, پیشتاز, و سایر مدارس

 

الف) خلاصه ی منطبق با کتاب درسی برای هر یک از فصل های کتاب درسی، 1 درس نامه تخصصی به صورت خلاصه اما شامل کلیه مفاهیم کلیدی کتب درسی ارائه شده است به طوری که دانش‌آموز از رجوع مجدد به کتاب درسی بی نیاز باشد.

ب) فراتر از کتب درسی برای هر یک از فصل ها، درس نامه ای فراتر از سطح کتاب درسی ولی مرتبط با مفاهیم همان فصل برای دانش‌آموزان پیشتاز نگارش شده است. در کتاب حاضر سعی شده است با کمک عناوین جذاب، اشتیاق و اشتهای دانش‌آموز به فراگیری بیشتر برانگیخته گردد.

ج) جدوال در هر فصل 1 جدول کلمات متقاطع از واژه‌های کلیدی همان فصل ارائه شده است تا دانش‌آموز مفاهیم کلیدی را با سرگرمی و در اوقات فراغت خود بتواند مجدد یادآوری نماید.

 د) آزمون مطابق با کتاب دسی در هرفصل آزمونهایی کاملا تستی از کتاب درسی استخراج شده است، به نحوی که تمام جزئیات فصل را تحت پوشش قرار داده است. در هر آزمون دانش‌آموز با 10 تست مواجه می‌شود که پیشنهاد می‌شود مدیریت زمان از همین مقطع مورد نظر قرار گرفته شود و دانش‌آموز تلاش کند هر آزمون را تنها در 10 دقیقه پاسخ بگوید.

ه) آزمون سوالهای فراتر از کتاب درسی و بین المللی دانش‌آموز بعد از پاسخ دادن به سوالات مطابق با سطح کتاب درسی ، با سوالاتی در همان حوزه مواجه خواهد شد که عموما در آزمون های معتبر بین‌المللی مطرح شده بودند. مجموعه‌ای حاضر برای اولین بار برای این مقطع به صورت طبقه‌بندی شده و گزینشی آزمون‌های معتبر را کاویده و به صورت ترجمه شده در اختیار دانش‌آموزان قرار داده است و البته مولفان برای تکمیل نمودن و غنای این بخش از سوالات تالیفی هم استفاده نموده اند. از آنجا که هدف از تالیف این بخش آشنایی بیشتر دانش آموزان با آزمونهای استاندارد جهانی و به نوعی آماده کردن دانش‌آموزان برتر و پیشتاز برای شرکت در المپیادهای علمی بوده است سعی شده برخی از شکل‌ها و تصاویر با راهنمایی انگلیسی درج شود و برای راهنمایی دانش‌آموز در آخر کتاب بخشی به عنوان واژه‌نامه نگارش شده که شامل کلیه واژه‌های کلیدی آن فصل به همراه ترجمه آنهاست دانش‌آموز به آسانی با مراجعه به این واژه‌نامه می‌تواند به سوالات فراتر از درس پاسخ بدهند. در این بخش نیز آزمونها به صورت 10 سوالی و 90% تستی هستند، 10% از سوال ها هم به صورت تشریحی و مشابه با نسخه اصلی آزمون بین‌المللی خود ارائه شده‌اند.

و) پاسخ نامه در انتهای کتاب پاسخنامه های تشریحی آورده شده است تا دانش‌آموز بتواند هم فراگیری خود را ارزیابی کند و هم درک کاملتر و دقیقتر از مفاهیم مطرح شده به دست بیاورند. با توجه به نقش قابل توجهی که تداعی تصویری در حافظه انسان دارد، در این اثر تلاش شده است تا با تصویرسازی جذاب از شخصیتهای کارتونی به درک بهتر و به یاد سپردن مفاهیم به دانش‌آموز کمک گردد.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML