کتاب جغرافیا تیزشیم مشاوران آموزش

میانگین: 5 (3 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۱۵۰٬۰۰۰

قطع
نوع جلد

کتاب جغرافیا تیزشیم مشاوران آموزش

مشخصات و خرید اینترنتی کتاب کتاب جغرافیا تیزشیم مشاوران آموزش

کتاب حاضر دارای چهار بخش کلی است:

این اولین‌‌بار است که در تاریخ، از سبکی جدید در نگارش درس‌نامه استفاده شده است. از آن‌جایی که هدف نویسنده در نگارش این کتاب، تسلط بر کنکور بوده؛ مطابق با رویه ی کنکور؛ کتاب را کاملاً ترکیبی نوشته است. هر درنامه را، به‌ترتیب دروس کتاب؛ اما نه درس به درس؛ بلکه ترکیبی آورده است، به‌طوری‌که شما مفاهیم و کلیدواژه‌ها را در ارتباط باهم یاد می‌گیرید. در راستای این هدف، در هر بسته ی آموزشی، سه بخش، به کمک شما می‌آیند:

تیزشو:

در این بخش است که هدف هدف کتاب به انجام می‌رسد. نویسنده به شما سرنخ می‌دهدو شما تیز می‌شوید! در این بخش، کتاب را زیر ذره‌بین قرار گرفته است، از ارتباط، پیوند و تحلیل مفاهیم گفته شده و شما را فراتر از متن کتاب میبرد.

دست‌انداز:

هدف کتاب در این بخش این است که با قراردادن یک مانع یا سرعت‌گیر، سرعت شما را کم کند! چرا؟ تند‌و‌تیز بودن خیلی هم خوب است! اما گاهی تند گذشتن و رد شدن از یک مطلب، حتی اگر مطمئن هستید که آن را به‌خوبی یاد گرفته‌اید، شما را از یک نکتهء انحرافی که در آن متن وجود دارد، غافل می‌کند. دست‌اندازها، شما را به‌موقع، نگه می‌دارند، از بدنه ی اصلی کتاب جدا می‌کنند و به شما فرصت فکر کردن می‌دهند.

نیم‌نگاه:

گاهی برای یادگیری مطلب جدید، نیازمند یادآوری یک نکته در مطالبی که قبلاً خوانده‌اید، هستید؛ بنابراین در درس‌هایی که لازم است، با نیم‌نگاه‌ها به عقب برگشت داده شده ؛ اما همچنان رو به‌ جلو، پیش میرود.

  • 2. دو آزمون ۱۵ سؤالی برای هر بستهء آموزشی:

هدف از طراحی آزمون، سنجشِ یادگیری شماست. بعد از یادگیری کامل درس‌نامه، با دو آزمون ترکیبی، هر کدام ۱۲ دقیقه، خود را بسنجید. این آزمون‌ها از نظر ساختار و محتوا مطابق کنکور طراحی شده‌اند. در آزمون‌ها نویسنده دو هدف آموزشی را در نظر گرفته‌ است.

تیپ‌بندی تست‌ها:

سؤالاتی که در آزمون‌ها قرار داده شده است، بسیار متنوع است؛ اما در سطح بالا! بنابراین کم‌تر سؤالات حافظه‌ای و بیش‌تر سؤالات ترکیبی، مفهومی، علت و معلولی و کنکاشیو حتی فرااااتر از کنکور خواهید دید.

مشاوره:

یکی از نقاط قوت مجموعه ‌کتاب‌های تیزشیم، ارائهء نکات مشاوره‌ای در متن کتاب است. گاهی شما مطالب را به‌خوبی یاد گرفته‌اید و در به‌خاطر آوردن آن نیز مشکلی ندارید؛ اما نمی‌دانید چگونه باید به سؤال پاسخ دهید! بنابراین این بخش‌ها را جدی بگیرید.

  • 3. آزمون‌های جامع:

سه آزمون ۲۰ سؤالی (مطابق با کنکور) یکی برای جمع‌بندی دهم، یکی برای جمع‌بندی یازدهم و یکی هم برای جمع‌بندی سه پایه، در آخر هر بخش برای شما قرار داده شده است تا با خیال راحت، مطالب هر کتاب را ببندید و بعدی را شروع کنید.

  • 4. پاسخ‌نامه:

با بسته‌های آموزشی، در بخش آموزش و سنجش به‌خوبی پیش میروید و در بخش مرور، مهارت‌آموزی و تکنیک پاسخ‌گویی نیز، با پاسخ‌نامه، هدف تام و تمام کتاب را به انجام میرسانید.

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML