کنکوریوم رشته انسانی PROMAX مهروماه

میانگین: 2.8 (13 رای)

این کتاب در بانک کتاب تلکتاب عرضه شده است
شما می توانید لذت خرید آسان و مطمئن را با تلکتاب تجربه کنید
خرید کتاب و ارسال رایگان به سراسر کشور در سریعترین زمان ممکن 
mailدرصورتی که موفق به خرید اینترنتی کتاب نشدید می توانید برای خرید تلفنی کتاب با شماره 66470460-021 تماس حاصل فرمایید.

آماده ارسال
‎تومان۴۲۰٬۰۰۰
- 20%
‎تومان۳۳۶٬۰۰۰

کنکوریوم رشته انسانی PROMAX مهروماه

کنکوریوم رشته انسانی مهروماه بهترین ابزار برای جمع‌بندی و شبیه سازی فضای کنکور است. در روز‌های پایانی مانده به آزمون کنکور سراسری داوطلبان انسانی  برای محک میزان آمادگی برای قبولی در کنکور می‌توانند از کنکوریوم رشته انسانی مهروماه استفاده کنند. این کتاب ارزشمند دارای چندین دوره از سوالات کنکور داخل و خارج از کشور است که به شکل خلاقانه طراحی و چاپ شده است. دانش آموزان رشته انسانی با خرید کتاب کنکوریوم انسانی مهروماه با ساده‌ترین راه می‌توانند در آزمون کنکور شرکت کنند و با بهترین رتبه و رشته  تحصیل خود را در دانشگاه‌های معتبر ادامه دهند. 

معرفی کتاب کنکوریوم رشته انسانی مهروماه

کتاب کنکوریوم رشته انسانی مهروماه شباهت زیادی به دفترچه کنکور سراسری دارد. این مجموعه شامل دو جلد است که جلد اول مربوط به سوالات تخصصی است و جلد دوم با صورت خلاصه است که به نکات کلیدی و مطالب مهم می پردازد. مولفان کتاب با جمع‌آوری ۱۰ دوره سوالات داخلی و خارجی آزمون سراسری به راحتی و بدون اتلاف وقت اقدام به تألیف آن‌ها می‌کنند. در این کتاب کلید سوالات به صورت مهر و موم شده در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد که بعد انجام آزمون آزمایشی پاسخ‌های غلط و صحیح خود را مشخص می‌شود. 

در این کتاب کنکوریوم مهروماه تغییرات انجام شده در کنار هر سوال مشخص شده است. جلد اول کتاب کنکوریوم رشته انسانی از نظر فونت انتخابی، صفحه آرایی، محل انجام محاسبات و غیره شباهت زیادی با دفترچه آزمون سراسری دارد. این کتاب ۱۰ عدد برگ پاسخنامه به همراه پاکت مهر و موم دارد که به‌ بهترین شکل با آزمون‌های سراسری شبیه سازی شده است. دانش آموزان با چندین بار قرار گرفتن در این فضا اضطراب و استرس شان کم می‌شود. 

مزایای خرید کتاب کنکوریوم مهروماه رشته انسانی 

خرید کتاب کنکوریوم مهروماه رشته انسانی علاوه به افزایش تست زنی و محک دانش آموزان برای شرکت در کنکور سراسری مزایای بالایی دارد که می‌توان به موارد زیر اشاره داشت. 

  •     پاسخ تشریحی سوالات کنکور به صورت جامع و کامل و برای هر گزینه‌ و سوال

  •    طراحی دفترچه سوالات کاملا مشابه دفترچه سوالات کنکور سراسری 
  •    در این کتاب پاسخ تشریحی و سطح بندی سوالات کاملا مشخص شده است همچنین آدرس مرجع سوال نوشته شده است. 
  •    این کتاب دارای اپلیکیشن کنکوریوم است که دانش آموزان با نصب اپلیکشن می‌توانند باه پاسخنامه سوالات دسترسی یابند 
  •    سوالات آزمون‌های کنکوریوم کاملا منطبق با کتاب نظام جدید است. 

برای استفاده بهینه از کتاب کنکوریوم مهروماه باید در هنگام پاسخ‌دهی به سوالات شرایط را به گونه‌ای فراهم کنید که به حال و هوای روز کنکور شبیه باشد.

تاثیر کتاب کنکوریوم زشته انسانی مهروماه در قبولی کنکور 

اولین قدم برای قبولی و موفقیت در کنکور برنامه ریزی است. اگر می‌خواهید در کنکور رتبه قبولی بگیرید به یک برنامه ریزی دقیق نیاز دارید. دو روز در هفته را باید به شبیه سازی کنکور اختصاص داد که بر روی قبولی در کنکور تاثیر خوبی می‌گذارد. برای موفقیت بیشتر باید خود را در موقعیت روز کنکور قرار دهید تا فضای کنکور برای شما عادی شود. در زمان و تاریخ مقرر و با لباس‌های رسمی این کار انجام دهید، بهتر است در زمان انجام آزمون کتب و جزوات درسی، ماشین حساب، تلفن همراه را خود دور کنید و زمان را با بهترین شکل مدیریت کنید. 

با استفاده از کلید سوالات و اپلیکشن کنکوریوم نتیجه آزمون را مشخص کنید و سوالاتی که بدون پاسخ گذاشته‌اید را پاسخ دهید و علامت بگذارید. بسیاری از دانش‌آموزان جمع‌بندی مطالب درسی در طول یک سال انجام می‌دهند که این موضوع باعث می‌شود تا مطالب در ذهنشان به طور پراکنده ثبت شود. داوطلبان کنکور با استفاده از یادداشت برداری نکات کلیدی، کتب درسی و کتاب کنکوریوم مهروماه به جمع‌بندی دروس می‌پردازند این کار باعث می‌شود دانش‌آموزان با اطمینان خاطر در جلسه کنکور حاضر شوند و آمادگی لازم برای پاسخ‌دهی به سوالات را داشته باشند. 

نکات مهم در هنگام خرید کنکوریوم رشته انسانی مهروماه

کنکوریون رشته انسانی یک دفترچه کنکور شبیه به دفترچه کنکور سراسری است که توسط انتشارات مهروماه تالیف و به چاپ می‌رسد. تمامی تست‌های موجود در این کتاب مربوط به تست‌های کنکور سال‌های گذشته است به طوری که دانش آموز گمان می‌کند در جلسه کنکور حضور دارد. تمام صفحات این دفترچه سیاه و سفید است و به صورت مهر و موم در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. 

کنکوریوم رشته انسانی از یک دفترچه تشکیل شده که درون آن پاسخ‌نامه تشریحی قرار دارد و که این پاسخ‌نامه‌ها به صورت رایگان درون اپلیکیشن‌ها قرار می‌گیرد. در پشت این دفترچه یک کارت ضمیمه شده وجود دارد که دانش آموز با استفاده از کد حک شده بر روی آن می‌تواند از خدمات زیر بهره‌مند شود. 

  •    عضو شدن در باشگاه مهرماهی‌ها 
  •    شرکت در آزمون شبیه سازی و همایش‌های جمع‌بندی رایگان دروس کنکوری 

خرید کنکوریوم رشته انسانی مهروماه 

کنکوریوم رشته انسانی مهروماه بسته‌ای هستند که به داوطلبان کنکور کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن مطالب را مرور کنند و آمادگی لازم برای شرکت در آزمون کنکور به دست آورند. کتاب کنکوریوم انسانی مهروماه به صورت اینترنتی از طریق این مجموعه به فروش می‌رسد. ما در این مجموعه تمام تلاش خود را می‌کنیم تا مرجع کامل و به روز از تمامی کتاب‌های درسی به شما دانش آموزان عزیز ارائه دهیم. اگر به دنبال سایتی برای سفارش کنکوریوم رشته انسانی هستید که تخفیفات خوبی بدهد با مشاورین ما در ارتباط باشید. 

کتاب کنکوریوم رشته انسانی مهروماه با داشتن برخی از ویژگی‌های مهم محبوبیت خوبی به دست آورده که بر روی فروش آن تاثیر گذاشته است. 

  •     مجموعه سوالات کنکوری سراسری داخلی و خارجی در طی سال‌های اخیر 
  •     دارای بیشترین میزان شبیه‌سازی با سوالات کنکور سراسری 
  •     کتاب کنکوریوم انسانی دارای مجله به نام استراتژی کنکور است و از تعداد سوالات هر درس، ترتیب سوالات، رسم نمودار و غیره تشکیل شده است که به یک مجله مهم و خواندی برای دانش آموزان تبدیل شده است. 
  •     سطح دشواری سوالات در کتاب کنکوریوم انسانی براساس آخرین زمان برگزاری کنکور تنظیم شده است و بر اساس دروس نظام جدید تالیف شده است. 

برای خرید انواع کتاب کمک درسی می‌توانید از این مجموعه اقدام کنید و از تخفیفات ویژه و ارسال رایگان آن به سراسر کشور بهره‌مند شوید پس با مشاورین ما در تماس باشید تا با کمترین هزینه ممکن این مجموعه آموزشی را خریداری کنید. 

 

نظرات کاربران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML