ایجاد شده توسط superadmin در تاریخ
بهترین منابع ریاضی و آمار کنکور انسانی

بهترین کتاب منابع ریاضی و آمار انسانی

در کنکور ۲۰ سوال ریاضی از پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم مطرح می شود. این سوالات برای برخی دانش آموزان بسیار سخت بوده و بسیار مهم و سرنوشت ساز هستند که تسلط بر آنها می تواند به سود دانش آموز باشد. بنابراین باید برای آموختن بیشتر این سوالات بسیار تلاش کرد. در ادامه بهترین کتاب ریاضی و آمار انسانی را معرفی خواهیم کرد.

کتاب ریاضی و آمار خیلی سبز

یکی از بهترین کتاب تست ریاضی و آمار جامع برای کنکور انتشارات خیلی سبز است که درسنامه آن با زبان ساده شرح داده شده و بسیار جامع و کامل است. لذا دروس آمیخته با تصویر، جدول، نمودار و غیره هستند که مطالب در ذهن داوطلب به خوبی سپرده می شوند. در این کتاب سوالات به صورت طبقه بندی شده و تست ها با تالیفی استاندارد درج شده اند. این سوالات از سوالات کنکور سال های گذشته گرفته شده اند و پاسخ آنها به صورت تشریحی بیان شده است. سوالات طبقه بندی شده در دسته بندی های ساده تا دشوار مرتب شده اند و در پاسخ های تشریحی آن ها نکات مهم و راه حل های راحت بیان شده است. بنابراین قسمت پاسخ نامه باید به خوبی مطالعه شده و مورد بررسی قرار گیرد.

ریاضی و آمار جامع خیلی سبز

کتاب ریاضی و آمار مشاوران

کتاب ریاضی و آمار رشته انسانی از انتشارات مشاوران در میان کنکوری ها بسیار مهم است. این کتاب از سه قسمت درسنامه، سوال های تستی و پاسخ نامه تشریحی تشکیل شده است. در قسمت درسنامه مفهوم ریاضی به زبان ساده بیان شده و به صورت مرحله به مرحله و با زبانی گویا مفاهیم ریاضی شرح داده شده است. در انتهای هر درس برای سنجیدن آنچه را که داوطلبین آموخته اند آزمونی طراحی شده که پاسخ نامه کامل آن نیز آورده شده است. در قسمت درسنامه نیز سوالات متنوع کنکور در شکل های مختلف قید شده است. در قسمت پرسشنامه های چهار گزینه ای این کتاب سوالات متنوع تستی و متناسب با تغییرات روش های طراحی پرسش ها و کتاب های درسی بیان شده که در قسمت پاسخ نامه راه حل آنها و جواب ها را به صورت تشریحی می بینیم.

ریاضی و آمار جامع مشاوران

کتاب میکرو ریاضیات جامع انسانی

کتاب ریاضی و آمار انتشارات میکرو از جمله کتاب های کامل تست کنکور انسانی محسوب می شود. در آن ریاضی و آمار پایه دهم، یازدهم و دوازدهم با زبانی روان و گویا شرح داده شده و مطالب آن درس به درس و پایه به پایه آموزش داده می شود. داوطلبان ابتدا می توانند درسنامه، نکات آموزشی فصل ها، کادرها، تست ها و مثال های آموزشی را یاد بگیرند و جهت سنجیدن سطح یادگیری خود می توانند تست بزنند. پاسخ تست ها به صورت تشریحی با راه حل آنها و تجزیه و تحلیل نکات مهم در مورد آنها بیان شده است. در اینصورت نکات ضعف خود را پیدا می کنند و آنها را به نقاط قوت تبدیل خواهند کرد. 

ریاضی و آمار جامع میکرو گاج

کتاب میکرو طلایی ریاضیات کامل انسانی گاج

ریاضیات جامع انسانی از جمله کتاب های میکرو طلایی گاج بوده که بسیار معروف است‌. در درسنامه آن مباحث دروس کنکور در خصوص آمار و ریاضی شرح داده شده و در بانک تست، این مباحث به چالش کشیده شده اند. تست ها در پاسخ نامه تشریحی مورد بررسی قرار گرفته اند. این کتاب مفصل، کارآمد و جامع است که نکات کلیدی، مثال ها و دروس توضیح داده شده اند. بانک تست این کتاب بعد از درسنامه گنجانده شده که در آن تست های سال های گذشته کنکور در پایه های مختلف به شکل درس به درس قرار گرفته اند. پاسخ نامه تشریحی بعد از بانک تست قرار دارد تا دانش آموز بتواند با ارزیابی آن نقاط ضعف خود را پیدا کند. تست های مهم با ستاره های تو پر و ستاره های تو خالی از نکات قابل توجه این کتاب است. طبق باور مؤلفه این کتاب در صورت ضعیف بودن سطح ریاضی باید این کتاب را مطالعه کرد تا سطح ریاضی بهبود پیدا کند. 

ریاض و آمار جامع میکرو طلایی گاج

کتاب کامل ریاضی و آمار مهروماه

کتاب جامع مهر و ماه ریاضی از دو رنگ تشکیل شده است و ۳۹۲ صفحه دارد که به منظور تقویت درس ریاضی و آمار داوطلبان رشته انسانی پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم آماده شده است. لذا کتاب، درس اصلی را به شکل جامع در بر گرفته و متناسب با ساختار کتاب اصلی است، چون به خوبی چارچوب آن را حفظ کرده است. همچنین از درسنامه ای تبعیت کرده که اختصاص به داوطلبان رشته انسانی دارد. این درسنامه کاملا به مطالب داخل کتاب پرداخته و مسائل بااهمیت و مربوط به آن را بیان می کند. 

در کتاب مهر و ماه ریاضی تست های سال های گذشته گنجانده شده و از تست های تالیفی نیز به منظور تکمیل مباحث درسی و پوشش بحث آموزشی در آن بکار رفته است. تست های تالیفی بر اساس مباحث کنکور و استانداردهای آموزشی تولید شده اند. همچنین در این تست ها آخرین تغییرات کتاب و سوالات کنکور در نظر گرفته شده اند. سوالات کتاب دارای پاسخ نامه تشریحی هستند که مختص مخاطبان رشته انسانی هستند. از فرمول ممنوع در پاسخ نامه ها استفاده شده که در پرسش نامه بدون نیاز به فرمول به رد گزینه می پردازد. مولفان این کتاب افراد ماهر در حوزه ریاضیات در رشته انسانی هستند که با تلاش یک کار جمعی کتاب را تالیف کرده اند. این کتاب نیز به دلیل زبان روانی که دارد مباحث آن را هر چه بهتر می توان درک کرد.

ریاضی و آمار جامع مهروماه

راهنمای خرید بهترین کتاب ریاضی و آمار انسانی

جهت خرید کتاب ریاضی و آمار انسانی باید به نکات زیر توجه کرد.

  •    کتاب باید بر اساس سطح تسلط شما طراحی شده باشد.
  •    برای هر درس و مبحث، آموزش های درسنامه به طور جامع و نکته سنجانه بیان شود.
  •    طراحی تست ها با تیپ بندی های مختلف و به تعداد کافی باشد.
  •    سطح بندی تست ها به طور صحیح انجام شده باشد.
  •   پرسش نامه تشریحی باید به درستی نکات هر تست را ارزیابی کرده باشد.


 

 

سخن پایانی

بهترین کتاب ریاضی و آمار انسانی به گونه ای طرح بندی شده که نکات ریز، تست ها و راه حل های جامع در آن گنجانده شده و ساختار کتاب به گونه ای است که داوطلب براحتی می تواند آن را بیاموزد. همچنین دارای زبانی صریح و روان است و تست های سال های گذشته کنکور نیز در آن وجود دارد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML