ایجاد شده توسط superadmin در تاریخ
بهترین کتاب آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403

بهترین کتاب آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403

قبولی در مدارس تیزهوشان و برتر می‌تواند ابزاری مهم برای رسیدن به موفقیت می‌باشد. برنامه ریزی درسی روزانه و هفتگی به پارامترهای زیادی بستگی دارد که برای هر شخص نسبت به شخص دیگر فرق دارد. بهترین کتاب آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1403 باید به مدیریت زمان دانش‌آموزان بپردازد، دانش آموزان پایه ششم از لحاظ سنی تحمل فشار ناگهانی را ندارند بنابراین باید ساعات مطالعه را آهسته آهسته زیاد کنند و اقدام به تهیه بهترین کتاب‌های آمادگی تیزهوشان ششم کنند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با بهترین کتاب تیزهوشان ششم آشنا شوید. 

تصویر
بهترین منابع تیزهوشان ششم
بهترین منابع تیزهوشان ششم به هفتم 

معرفی بهترین کتاب تیزهوشان ششم

قبولی در مدارس خاص و حضور در آزمون‌ تیزهوشان ششم یکی از تعیین کننده‌ترین مراحل دانش‌آموزان در دوره دبستان است. استفاده از کتاب تیزهوشان ششم یکی از راه‌های قبولی در آزمون‌ تیزهوشان ششم است که اغلب از سوالات آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان توسط سازمان پرورش استعدادهای درخشان و بر پایه هوش تحلیلی طراحی شده است. سوالات استعداد تحلیلی و سوالات چهارگزینه‌ای برای سنجش میزان هوش و توانایی دانش آموزان در تحلیل و طبقه بندی مسائل استفاده می‌شود. این سوالات مطالب گوناگونی را مطرح می‌کند که مبتنی بر متون کتاب درسی نیست. با مطالعه کتاب‌های درسی نمی‌تواند در آزمون استعداد تحلیلی قبول شد. 

کتاب جامپینگ پویش

کتاب جامپینگ از جدیدترین کتاب‌های استاد مسعود بیگدلی است که ویژه دانش آموزانی طراحی شده که قصد شرکت در آزمون‌های مدرس تیزهوشان و سمپاد را دارند. این کتاب شامل ۱۵ آزمون تالیفی است که به سبک دفترچه‌های آزمون اصلی تیزهوشان ششم طراحی شده است. در این بسته یک کتاب ضمیمه وجود دارد که پاسخ تشریحی سوالات آزمون ارائه شده است. دانش آموزان پایه ششم برای قبولی در آزمون تیزهوشان و سمپاد با نحوه طراحی سوالات و سطح بندی پرسش‌های این آزمون می‌توانند از آزمون‌های بسته جامپینگ پویش شبیه ساز آزمون ششم دبستان استفاده کنند. 

  • کاملا شبیه ساز آزمون‌های تیزهوشان 
  • ارائه آزمون‌ها به صورت دو دفترچه‌ای و شبیهساز آزمون‌های اصلی مدارس تیزهوشان 
  • دارای ۱۵ آزمون تالیفی 
  • متناسب با سطح و سبک جدید آزمون‌های تیزهوشان 
  • ارائه پاسخ‌نامه کاملا تشریحی 

 

تصویر
جامپینگ
جامپینگ

 

کتاب هوش کمپلکس ششم مهروماه

کتاب هوش کمپلکس ششم توسط مصطفی باقری طراحی شده و در انتشارات مهروماه به تالیف رسیده است. در کتاب هوش کمپلکس انواع توانایی‌های مورد نظر برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم بررسی شده است در بخش استعداد غیر کلامی فاکتورهای تحلیل، ادراک، منطق و تجسم ارزیابی شده و در بخش استعداد کلامی توانایی‌های کلامی، دسته‌بندی و تناسب کلمات، درک و تحلیل عبارات، استدلال و منطق و مسائل الفبایی بررسی شده است. کتاب هوش کمپلکس حاوی 3500 تست به همراه پاسخنامه کاملی است که به عنوان کلیدی‌ترین کتاب‌های قبولی در آزمون تیزهوشان تبدیل شده است.کتاب هوش کمپلکس مهر و ماه یکی از کاملترین منابع برای شرکت در آزمون‌تیزهوشان ششم و هفتم است که مخصوص مقاطع ششم و هفتم است که در ویرایش 1403 شامل هوش و استعداد غیرکلامی و کلامی است که هر بخش شامل سرعت، دقت، تمرکز و خلاقیت خاص خود را دارد که در مباحث جزئی‌تر بیان شده است. 

  • ۱۰۰ درصد مطابق با رویکرد آزمون تیزهوشان 
  • پرسش‌های چند گزینه‌ای و تشریحی طبقه بندی شده 
  • راهنمایی فصل به فصل به همراه راه‌حل‌ها 
  • انضمام مجموعه کامل سوالات آزمون های ورودی از سال ۱۳۹1395 تا 1403
  • ارائه پاسخ‌نامه کاملا تشریحی 

 

تصویر
هوش کمپلکش ششم
هوش کمپلکس ششم

کتاب هوش فرازمینی گامی تا فرزانگان

کتاب هوش فرازمینی یکی از جامع‌ترین منابع آمادگی در آزمون‌های مدارس نمونه دولتی و سمپاد است که مباحث هوش و ایده‌های فرازمینی را توضیح می‌دهد. هوش فرازمینی شامل 5200 سوال چهارگزینه‌ای و 315 مبحث مربوط به پاسخ‌نامه تشریحی است. تمامی محتوای کتاب هوش فرازمینی تغییرات آزمون‌ ورودی تیزهوشان در سال 1398 را به صورت کامل بازنویسی کرد که بر اساس آخرین استانداردهای این آزمون است. کتاب هوش فرازمینی به شما کمک می‌کند تا چگونه خود را برای آزمون تیزهوشان آماده کنید. این کتاب با داشتن ۱۶ مدل متفاوت هوش و تست‌ها یکی از پرفروش‌ترین کتاب برای قبولی در آزمون‌ها است، تکنیک‌های ET یکی از کامل‌ترین و حرفه‌ترین روش پاسخگویی به این سوالات است.کتاب هوش فرازمینی گامی تا  فرزانگان یکی از کامل‌ترین کتب در زمینه آزمون تیزهوشان ششم و هفتم است که مطابق با آخرین تغییرات آزمون تیزهوشان ششم و هفتم است که دانش‌آموزان این پایه می‌توانند جهت بهره‌گیری از آن استفاده نمایند. در این کتاب مطالبی که مورد بررسی قرار می‌گیرد شامل هوش زبانی، هوش ریاضی، هوش شهودی، هوش طبیعی و استعداد دقت و تمرکز است که هر کدام زیر شاخه خاص خود را دارد. این کتاب دارای 285 مبحث و 4000 تست در مباحث خود دارد.

  • بیش از ۵۰۰۰ تست و ۳۰۰ مبحث سوال هوش 
  • پوشش کامل مبحث هوش زبانی، هوش ریاضی، هوش شهودی، هوش طبیعی، استعداد دقت و تمرکز 
  • ارائه تکنیک‌های پاسخگویی برای مدیریت زمان
  • کاملا مطابق با ۱۰۰ درصد سوالات آزمون سمپاد 
  • پوشش‌دهی کامل سوالات تشریحی

 

تصویر
et
هوش فرازمینی et

کتاب اسمارتیز ششم پویش

کتاب اسمارتیز ششم می‌تواند موفقیت شما را در آزمون تیزهوشان تضمین کند که توسط مسعود بیگدلی و حسن قربانی طراحی و تالیف شده است. این کتاب در سال‌های اخیر به عنوان کامل‌ترین و پرطرفدارترین منابع هوش و استعداد تحلیلی شناخته شده است. کتاب اسمارتیز یک منبع کامل از درسنامه و تست‌های متعدد است و هر آنچه برای موفقیت در آزمون تیزهوشان ششم و هفتم نیاز دارید را در برمی‌گیرد. تمرکز بیشتر مولفان بر روی حل تمرین‌ها و تست‌های متنوع است که به بیش از ۴۸۰۰ عدد می‌رسد که چینش آن به شکل درسنامه و تست است. 

  • کامل‌ترین کتاب هوش و استعداد تحصیلی 
  • ۹ کتاب در ۱ کتاب 
  • بیش از ۴۸۰۰ سوال چهارگزینه‌ای 
  • ۲۲۹ مبحث با مثال‌های حل شده 
  • آموزش درسنامه کامل 
  • پاسخنامه کاملا تشریحی 

 

تصویر
اسمارتیز
اسمارتیز

کتاب ۱۰۰۰ تست استعداد تحلیلی ششم تیزهوشان مهروماه

کتاب ۱۰۰۰ تست استعداد تحلیلی ششم مهروماه به منظور تقویت هوش غیر کلامی دانش‌آموزان و استعداد تحلیلی آن‌ها برای کسب آمادگی لازم برای حضور در آزمون استعدادهای درخشان تالیف شده است. این کتاب با ارائه راهنما به همراه حل مثال‌های گوناگون دانش آموزان را به پاسخ‌گویی به سوالات یاری می‌کند و با دارا بودن پاسخ‌نامه‌ی کامل برای تمامی پرسش‌ها درک هرچه بهتر مفاهیم را آسان می‌نمائید. 

کتاب سنجش هوش و استعداد ششم IQ گاج 

کتاب سنجش هوش و استعداد ششم آی کیو توسط علیرضا مزرعتی، سید علی حسینی، مهدی پور طلب روشنده تالیف و طراحی شده است و از سه بخش اصلی تشکیل شده است که بخش اول با هدف آشنایی و تسلط هرچه بیشتر دانش‌آموز با سوالات هوش زبانی و انواع معماها طراحی شده است. در بخش دوم این کتاب سوالات غیر کلامی و استعداد تحلیلی به همراه درسنامه‌های کوتاه ارائه شده که بر روی قدرت استدلال و تحلیل دانش‌آموزان کمک می‌کند. بخش سوم این کتاب دربردارنده سوالات استعداد تحلیلی آزمون‌های دوره‌های گذشته است که با مرور زمان می‌توانید با سبک و سیاق طراحی سوالات آشنا شوید. 

کتاب هوش و استعداد تحلیلی ششم اندیشمند

کتاب هوش و استعداد تحلیلی ششم اندیشمند شامل تست‌های است که هوش کلامی و غیر کلامی دانش‌آموزان را به چالش می‌کشد. این کتاب توسط امید فتحی ک محمد مهدی کاوه تالیف و در بازار به فروش می‌رسد. هوش کلامی مختص آن دسته از توانایی‌های ذهنی است که نیازمند به درک زبان دارد و هوش غیر کلامی در تشخیص ارتباط معنادار بین تصاویر، الگوهای خاص و حجم‌ها موثر است. 

کتاب آموزش هوش و استعداد غیر کلامی مهروماه

کتاب آموزش هوش و استعداد غیر کلامی مهروماه توسط بهنام بناپور و نیما نام آوری تالیف شده است. این کتاب از دو بخش الگوها و تیپ‌ها تشکیل شده که قسمت اول شامل الگوهایی است که برای حل سوالات استعداد تحلیلی استفاده می‌شود و قسمت دوم به طرح سوالاتی از آزمون‌های استعداد تحلیلی پرداخته شده در قالب تیپ ها و زیر تیپ‌ها ارائه شده است. این کتاب با بیانی شیوا و رسا باعث آمادگی دانش‌آموزان برای شرکت در آموزان تیزهوشان شده است.

کتاب هوش مالتیپل ششم به هفتم خیلی سبز

کتاب هوش مالتیپل ششم به هفتم خیلی سبز شامل هوش تصویر فضایی، هوش کلامی و زبانی، هوش منطقی، هوش ریاضی، هوش اجتماعی، هوش فنی و مکانیکی، استعداد تحلیلی، کفایت داده‌ها و هوش واگرا و هوش هیجانی است. 

 

تصویر
هوش مالتیپل
هوش مالتیپل

کتاب‌های استعداد تحلیلی قلم چی 

کتاب‌های استعداد تحلیلی قلم چی و استعداد تحلیلی غیر کلامی قلم‌چی مکمل یک‌دیگر است که شامل بخش‌های از شکل ناهماهنگ، الگویابی، جایگاه نقاط و شکل، تجسم فضایی و پرسش‌های ترکیبی است. کتاب دوم شامل سرفصل‌های از هوش ادبی و زبانی، هوش منطقی و ریاضی، هوش تمرکز و سرعت عمل و چهار آزمون جمع‌بندی است که هر کدام زیر شاخه‌های خاص خود را دارند.   

جمع بندی

همانگونه که قبلا بیان کردیم کتاب تیزهوشان ششم شامل باید شامل درسنامه موضوعی مباحث هوش منطقی، کلامی، خلاقیت، سرعت، دقت و تمرکز، محاسباتی، استعداد تحصیلی، تجسمی و تصویری به همراه بانک تست استاندارد به همراه آزمون جمع‌بندی و هماهنگ کشوری به انضمام پاسخنامه تشریحی به کلیه سوالات باشد. همچنین باید سرفصل های بخش منطقی، کلامی، سرعت، دقت و تمرکز، خلاقیت، محاسباتی، استعداد تحصیلی و تجسمی و تصویری را پوشش دهد.بهترین کتاب کتابیست که در هر مبحث با ارائه درس‌نامه و آموزش روان با ارائه مثال‌های حل شده تدریس را با زبان ساده انجام دهد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML